mandag 5. juli 2010

Hurra for deg ...


Enda et kort med Magnolia stempler, har blitt bitt av "basillen" kan man si :o))
Piratkort denne gangen... ideen til bakgrunnen så jeg i et Magnolia ink blad.
Malen på selve kortet fant jeg HER .
Motivene er malt med distress ink. Det sorte/grå : Black soot
Blå stripene på klærne og himmel : Faded Jeans
Det brune : Antique Linen , Brushed Corduroy og Vintage photo.
Mønsterarket er fra Magnolia.

Kortet laget jeg til en utfodring hos Magnolia Down Under hvor vi skulle
ha med avispapir ....aftenposten kan brukes til mye :o))
Rullet sammen en liten bit avispapir(newspaper) og svertet med vintage photo.

Malte med hvit crackle paint rundt kanten av mønsterarket.

Bak kortet sydde jeg på en lomme til å ha en journal tags i .
Pyntet med charms og gammeldags sikkerhetsnål/Vintage Findings fra MM.

Stemplet tekst stempel fra KH design på en tags som
jeg har hatt i " kaffebad".
Kortet er med i utfodringen hos
Magnolia Down Under Challenge : In the news.
Det forrige kortet jeg hadde med
i utfodringen ble valgt som en av topp 5 :o))

Ingen sol her i dag ....perfekt scrappevær :o))
Ha en flott sommerdag alle sammen .
Klem Anne Kristine.

20 kommentarer:

Kari sa...

Supertøft kort!

Maria Therese sa...

Hærlig kort!

Marianne sa...

Wow, dette var helt vanvittig stiiiilig. Alt smelter perfekt sammen, og fargeleggingen din er helt himmelsk!!!
Masse klemmer fra Marianne:)

Bococco sa...

Så rålekkert! :)
La meg til som følger hos deg jeg.

Klem Agnete

Torill sa...

Helt nydelig!!!!
Ship o'hoi!!! Knallfint dette!!! Ha en strålende sommerdag!!

Kylie sa...

Oh - how absolutely gorgeous! I love yor pirate card, and a very clever and subtle use of newsprint too!
Thanks for playing at MDUC this week,
Hugs
Kylie

lillesmor sa...

Knallkult piratkort!!

Scrappellen sa...

At du er blitt bitt av basillen, skjønner jeg veldig godt!!:) Når resulatet blir sånn, og som alle de forrige, må det jo være kjeeempegøy!!:)). Dette her må være et av de tøffeste Magnolia kortet jeg har sett:). Og gratulerer masse med Top 5!:) Velfortjent tenker jeg:).
Ønsker deg en strålende solskinnsdag..så bare gleder jeg meg til å se..og lese fortsettelsen:))
Klem,ellen

Angella sa...

Kan gjerne bli bitt av basillen når kortet blir så stilig!!!
Takk for inspirasjonen

Angella

Bodil sa...

Kjempeflott piratkort.

Ha en fin dag :)

Aina sa...

For et kjempeflott kort! Gjennomført flott på alle kanter! :)

Gry-Beate sa...

Så tøfft et kort!! Så mye lekkert du har med på dette kortet!!

;0)Gry-Beate

Marianne-db sa...

wow, dette var kjempekult!! Såå stilig sammensatt!

Karina Beck sa...

Rålækkert kort!

Stampin'Piper sa...

I really love your card, it's soo beautiful!

Thanks for joining us at MDUC this week!

Hugs Tanja

Jane sa...

Stunning card! love all your amazing details and gorgeous colouring! thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane xxx

Peta's Blog sa...

Oh I just LOVE they way that you have used that newspaper! Love all the details of this card, the papers, colouring, everything! Thanks for joining us at MDUC xoxo

Unknown sa...

Helt UTROLIG fine kort, blir helt anpusten av å se på de!! :)

Kruemel sa...

This is wonderful! Love the tag made from several pieces hanging together and all the different stamps you used on the front. The cracked white paint adds a special touch (and is perfect to cover those white edges Magnolia created).

Thanks so much for joining us at MDUC this week!

Hugs,
Kathrin aka Kruemel

Jodie from Oz sa...

Anne Kristine, Your card is amazing, the combo of images are fabulous and wonderfully coloured, I love the tags and the newsprint rolled up into a hidden treasure map, a great take on the challenge. Thanks so much for joining us at MDUC this week. Hugs Jodie from Oz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...