lørdag 25. februar 2012

Demo hos Bikuben med Tim og Dyan


Torsdag kveld var jeg så heldig å få være med på Tim Holtz demo hos Bikuben ..wow...wow...wow!!
Fantastisk å se han demostrere produktene han skaper "in real". 
Og ikke minst se hans nye produkter som Distress Marker
og de nye stemplene som kom samme dag til Bikuben.


Her kan man se hvordan Distress  Marker picket fence (hvit) fungere på svart og kraft tag. wow!!
Liker veldig godt Distress Marker siden de har de samme fargene som distress putene og stain.
Sitter å tester de ut med stempler ..kommer til å vise til uken :o))
Sliten etter besøket hos Bikuben og har vært for det meste liggende siden. 
Men det var det verdt!!! 


Og her er Tims sin demo tag som fikk bli med meg hjem med hans autograf bak  ♥
Kjempeglad for denne tag'en...en tag som jeg kan se og se på fordi jeg ser teknikkene han har brukt og fargene rører ved mitt hjerte ♥ Tusen takk, Tim!!!


Tim signerer min nye bok ...og den boken er kjempefin og inspirerende å se i...
 Anbefales for dere som liker hans teknikker :o))
 

Tim og en sliten Anne Kristine :o)))..men for en herlig dag og kveld.
 

 Her er Dyan Reaveley...wow! Ei fantastisk dame som skaper fantastisk art journal ♥
 


Herlige farger ♥♥♥
 Sjekk Dyans art journal bok ....wow...skikkelig inspirerende å se i ♥♥♥

Tusen..tusen takk til BIKUBEN som fikk Tim og Dyan til Norge!

God helg alle sammen.
Klem Anne Kristine

19 kommentarer:

Gitte sa...

Ihh det ser ud til at have været en super dejlig dag.Jeg er også vild med Tim Holtz produkter. :-)
God weekend.

Broggis sa...

jaaa!!! Jeg er nyfrelst!! Jeg fikk også være med på demo i går, og jeg koooooker! Utrolig flott å se med i virkeligheten!!
Lenge siden jeg har sett deg! Håper vi sees om ikke lenge. God klem til deg!

Marianne/skorpionen sa...

Herlige bilder!!! og vil tro dere stooooorkoste dere (selv om du ble sliten, så vil jeg tro det var verdt det ja) (fikk ikke dratt jeg, måtte jobbe :( )
Gleder meg til å se noe av det du lager med alt det nye som nå kommer/har kommet!
God helg og håper formen stiger fort.
klemmer

Ana Cristina Caldatto sa...

uauu momentos mágicos!

Anne Bente sa...

åhhhh hvor ser det spændede ud♥♥
klemmmm

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott!! Det må hå vært en opplevelse! Klem fra Anne-Eddie :)

Kristin Langnes sa...

Jeg er så misunnelig på dere som fikk vært der altså, det ser så utrolig morsomt og inspirerende ut!

Marianne H sa...

For en fantastisk inspirerende og søt kar. jeg var der i går og hadde en TOPPERS dag, noe å leve leeenge på. God bedring og ha en fin helg, klem.

Anne sa...

Så sjalu på alle som hadde mulighet til å dra dit!
Mamma var, og hun koste seg veldig. :)

Pia sa...

Misundelig neeeej, wow hvor må det have været en fantastisk oplevelse og sikke lækre demoer, de penne er jeg da nok nødt til at eje når de kommer til DK, hvor ville jeg gerne have været der. Hvor er det et dejligt foto af dig og Tim
Du må have en fortsat god weekend
knus Pia

Zarah sa...

Ser HELT fantastiskt ut!! Superfina foton - särskilt det på DIG och Tim, tycker jag! :D

Lisbet sa...

Var kjempemoro å være der og så flotte bilder du har fått tatt!
Håper du har fått masse inspirasjon

Annica H sa...

Åh så roligt för dig att få vara med om detta Anne! Helt underbart! :) Trevlig helg!

Debbie Dolphin sa...

Hello Anne
Wow looks like you had a great time.you are soooo lucky to see Tim.
I know Dyan, I live about half an hour from her studio Art from the Heart xx
Hope you are well xx
Hugs
Debbie xx

Torill sa...

Så herlig å få møte et av sine store forbilder,men det er vel ikke første gang du møter han.Bare litt misunnelig.Var sikkert en stor opplevelse å treffe både Tim og Dyan.Vi andre får bare drømme.:)
Ha ei fortsatt god helg!

Torill

Cecilia sa...

For en dag - for en kveld! Herlige bilder og like herlige minner!
Klem Cecilia

Cecilia sa...

For en dag - for en kveld! Herlige bilder og like herlige minner!
Klem Cecilia

Synnøve sa...

Åh, dette så fantastisk ut!!!
Kan enkelt skjønne at du kosa deg her!
Klem

Angelica sa...

Wow, det ser ut som det var en underbar dag, tack för bilderna.
Det är nog så att jag är lite avundsjuk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...