torsdag 6. november 2008

Julekort # 7,8,9 og 10 til Kreativ Hobbys utfordring.

Noen flere julekort som jeg har laget i det siste og en after eigth eske som jeg har pyntet .
Fortsetter med julekortene til Kreativ Hobby's sin julekort utfordring.
Alle tekst stemplene og snømennene er stempler fra KH design.
Disse søte snømennen har jeg stemplet med Walnut stain og dyppet papirbiten i beeswax.
Det gir et litt gammeldags preg .
På panelet bak har jeg brukt Cuttlebug snowflakes embossing folder.

Papirene jeg har brukt her er 3ndy julepapir og
juleteks arket er fra Papirdesign.
Jeg har embossed kanten rundt panelet bak vintage bildet med gull.
Blomster fra prima og de små blomstene er fra en punch.


Papir fra 3ndy pg blomstene fra prima de har fått en liten dæsj med glitterlim.
After eigth eske som har blitt kledd med papir fra Ladybug & Friends
Blomstene er fra to forskjellige puncher og de har blitt embosset i Cuttlebug.
Tatt litt gull embossing på kantene. Syntes det skaper litt liv i blomstene.

Tekst stemplet her har også blitt "badet" i beeswax.

Takk for at du titter innom her og ønsker deg en flott torsdagskveld :o)

13 kommentarer:

Ingrid sa...

ååå, for noen nydelig juleprosjekter!!

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelige kort og kjempeflott dekorert After Eight eske!!! :)

Broggis sa...

Nydelige julekort!!
Du er så flink Anne!

Stoooooor klem til deg!

Nora sa...

Så nydelige julekort du har laget :)

Kos med papir og saks sa...

ååå, så nydelige kort og eske. her var det mye lekkert og se på.

ha en flott torsdag

Anne Bente sa...

åhhhhhhhhhhh, noget så nydelig altså, heldige dem som skal ha julekort fra dig,
ha en super aften

Pia sa...

Du er bare såååå dygtig, så nydelige kort og hvor har du mange lækre detaljer med

MacNina sa...

Nydelige julekort du har laget!

Torill sa...

Kjempelekkert!!!
Da er vi like langt med kortene våre:-) Kos deg med de neste ti også!!! Og blir de like flotte, så gleder jeg meg til å se!!
Klem

oheidia sa...

Helt nydelig. Jeg liker så godt stilen din, fargene du bruker og oppsettene du lager. Heldig er den som får julekort fra deg!

Heidi :=)

Linda S. L sa...

helt utrolig nydelige julekort! du bruker så fine detaljer og oppsett, stadig no nytt å se på dine kreasjoner :)
flott after eight boks...jeg skal slev på kurs for å lære det i neste uke, gleder meg :)

Rasofiel sa...

Heilt fantastisk kort som vanlig :D Denne bloggen er så full av skjønnhet at jeg gir meg over <3 <3 <3 *smelt* Også måtte jeg bare innom med en stoor bursdagsklemmm :D Håper dagen din blir like fin som deg!!! Smil og solskinn fra VyanMica :)

Gitte sa...

Hvor er det nogle utrolig flotte jule kort du har lavet. Der er så mange skønne detaljer på. Æsken er rigtig smuk.
Det ser rigtig god ud med de embossed blomster og papir. Super god ide.
Du må forsat ha' en god dag.
knus Gitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...