onsdag 10. september 2008

Min hatt har IKKE 3 kanter




Stafetten på scrapping .no er i full gang og her er første oppgave som var å ha en LO med trekanter....hjelp.. ..strevde litt her :o)
Det er mitt barnebarn Hannah Louise som er på telt tur og har tatt en turkjele på hodet. Ei skikkelig tøysejente :o) bildet har tanten Louise tatt. Et nydelig bilde som jeg har gledet meg til å scrappe.
Har brukt:
Papir fra MME
Petaloo blomst som har fått litt crackle paint og glitterlim + noen blomster fra prima
Litt glitterlim i midten av blomstene.
stoffrest . og bling bling
thickers og diverse chipboard.

Ønsker dere alle en flott dag :o)

15 kommentarer:

Ingveig sa...

Vanvittig lekker! Mulig jeg ber om lov til å lifte denne en gang.
Tusen takk for inspirasjon, du er bare helt rå!!!
En flott dag ønskes deg også :)

Gladie sa...

Fantastisk kreativ tittel her - og så kanonlekkert resultat! Digger stilen din :)

Alina sa...

Wonderful, Anne, I love the colours and the flowers and the photo is so sweet!
Have a lovely day!

Salte sa...

Lekkert med brunt og blått - og så digger jeg crackle paint! Nydelige detaljer som vanlig!

Stine66 sa...

Fuldstændigt fantastisk !!! LO. Jeg er vild med det hele, farverne,pynten,opsætningen, titlen og ikke mindst billedet !!

Anne Bente sa...

lækker lækker lo, og for en kreativ tittel,jeg synes også det er dejligt med børnebørn der altid er et godt scrappeobjekt hehe

Karina Beck sa...

Lækkert, flot og glad LO.

GREETJE sa...

The photo is so sweet i like the colors and everything on it!!

cathrineangelica sa...

herlig!
dette var virkelig en flott lo!
elsket alt ved den!

Turid Mari sa...

Herlig LO!! Fantastiske farga og detalja!! Bilde man blir glad og vil le av :)

Pia sa...

total lækkert layout,hvor kreativt med journaling i trekanten og flot opsætning af tekst, ja det hele er bare så super flot, mange detaljer

Jamie Pyles sa...

Wow!! So Beautiful!!! I love the colors, the layering, the crackle paint, the triangles!! Great desin!!

Reiko sa...

Sikke et flot layout. Dejligt billed, dejlige farver og farvesammensætning og hvilken genial idé med de trekanter. Er helt vild med det som altid.

Hilde sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!!

Elsker det du lager, men ikke så flink til å kommentere bestandig!!!

Du skulle tatt deg en tur i butikken til meg og MonaV du....skulle nok funnet tonen vi, og kanskje vi hadde lært noen knep av deg!!

God helg!!

Hilde sa...

....glemte å si, denne LO'n er helt rå!!!
Nydelig bilde, av ei jente med et herlig blikk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...