mandag 8. september 2008

Happy heart


Dette er en LO som jeg lagde for siste nr av Vi Scrapper til deres utfordring med bånd.
Brukt bazzill papirer som jeg har rufset litt i kantene. Overlay er et digikit som jeg har kjøpt hos Prima og printet ut.
Brukt et gammelt sløyfebånd som en av jentene brukte da de var små.
Litt blonder ...prima blomster...knapper og diverse andre bånd.

Vi hadde en flott tur på fjellet ..nydelig vær ! Deilig å være sammen med familien og få opplevelser og minner. Fikk tatt endel bilder også ...som nok blir scrappet etterhvert.

Ønsker dere en flott mandag.

12 kommentarer:

Vibeke sa...

Utrolig flott Lo Anne!!:)

Anne Bente sa...

åhhhh hvor er den altså nydelig Anne:)

Turid Mari sa...

Sååå fantastisk nyydelig, Anne :)
Herlig fargekombinasjon også såå søt pia!!! :)
*sukk* blir frista te å prøve scrapping ja ;):)

Ha en flott mandag!!
Klem fra Turid.

Salte sa...

Wow - du er rå! Helt sjef!

Anita sa...

Denne så jeg i bladet, og den er bare utrooolig lekker!! Så mange flotte detaljer, nydelige bilder, og så syns jeg tittelen var kjempefin:)

Bra du koste deg i helga;)

Jamie Pyles sa...

Gorgeous LO!! I love the fabric and all of the different textures!! So many details, I can't stop looking!!!

Karina Beck sa...

Super sødt LO, med så mange fine detaljer.

Renate sa...

Noe så vakkert Anne. Du er en sann tryllekunstrner med ark og scrappesaker.
klem

Anne Lise sa...

I denne bloggen var det MASSE kjempenydelig :)

Jeg la deg til på linklisten min jeg: http://www.barnemix.no/scrapping/blogger.php

Pia sa...

Hvor er det flot, så mange lækre detaljer, bånd og blomster og søde farver du har brugt. Ha' en god aften

ユーカリ sa...

Super cute! I love brown and pink together!

Ingveig sa...

Så utrolig vakker Lo. Ingen kan detaljer som du :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...