onsdag 20. november 2013

12 Tags of 2013 - November


Som mange av dere vet legger Tim Holtz ut en tag hver måned med beskrivelse. 
Denne gangen er det  "chalkboard stamping technique" som han viser.
En kjempefin teknikk! 

For noen dager siden fikk jeg premien jeg vant i kurset CC102....og ble jo ekstra glad da jeg bl.a. fikk denne nye stensilen fra Tim Holtz.
Måtte bare teste den på tag'en... resultatet ble ikke helt supert med passet til denne tag'en siden jeg ønsket et "shabby" utseende :o)
Påførte stensilen Distress embossing Ink og trykket den ned mot tag'en.
Drysset embossing pulver over og varmet med varmepistol.
Og som Tim viser i sin blogg påførte jeg kritt over hele tag'en.




Limte litt Distress Glitter - Black Soot nederst på tag'en.
Ønsker dere en herlig dag
Anne Kristine

5 kommentarer:

Marianne H sa...

mmmmmm, stiiilig. Har fått stencilen ser jeg :))) den er midt i blinken her da, supert fra kreative du. dette ble en nydelig tag!! Yes, life is about creating yourself. Takk, for masse inspirasjon(igjen). Ha en fortsatt kreativ uke, godklem til deg.

Pia sa...

super lækker tag du har lavet og den lille gaveæske er bare så sød men som jeg har forstået det kan den die ikke bruges i en almindelig big shot.
Du må have en dejlig dag, jeg glæder mig til fredag, lørdag og søndag der skal min datter og jeg til Roskilde til SAM sammen med 200 andre kvinder der hygger med scrapbooking så vi glæder os og har bestil 2 overnatninger på hotel selv om vi kun har 20 km at køre hjem men vi skal rå hygge os
knus Pia

Hanny sa...

Beautiful, you used a cute iron tag, love it!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Christine Kiehl sa...

Beautiful!! Thank you for sharing this with us! I wish that I too was crafting 12 tags of November! Perhaps I will make it next month! I always love to see what you are up to!

Words and Pictures sa...

What a wonderful take on Tim's tag... I absolutely love how you've used the stencil on the background - inspirational, beautiful work as always, Anne Kristine!
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...