tirsdag 6. november 2012

Recycling


Her er en blikkboks som har fått "nytt liv".
 Elsker å resirkulere :o)) 
Denne boksen står på min scrappe pult fyllt med blonder.
Det er jo også en ide til en julegave ..f.eks fylle den med "scrappesnop" til ei venninne. 
 
Malte først kantene på blikkboksen med gesso før jeg limte på et gammelt noteark.
Blomstene er fra Wild Orchid Crafts.

Boksen var publisert i Inzpira Magazine nr 3/12


I dag er det frost ute og solen er på vei opp...vakkert!
Ha en flott dag alle sammen.
Anne Kristine

 

16 kommentarer:

maxine sa...

Beautiful and so pretty x

Lillians Blogg sa...

Nydelig og ikke minst veldig SMART :) KLEM

Maria sa...

Cute!!! Love this Haydn's sonata!!! ^_^

Rita sa...

NYDELIG!! :) NÅ vet jeg hva jeg skal gjøre med min ikke fult så fine fiskebolle boks som står på scrappepulten min :) Takk for inspirasjon :) Klem Rita

Words and Pictures sa...

So beautiful... who would have thought something as simple as old music and an old tin can would be so lovely!
Alison x

Gitte sa...

Super nydelig dåse.

Mihaela sa...

Stunning work, love the notes and flowers! And like always the colors catch my eyes!

Oliwiaen sa...

Awesome job! Love what you did with this tin :-)

yvon sa...

Absolut gorgeous.
Hugs, Yvon

Riet sa...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

Torill sa...

Lekker boks! Nydelig pyntet!
Har sett nedover i bloggen din og du verden for noen lekre kreasjoner du lager.Fatter ikke hvor du finner all inspirasjon fra.Du lager så mye variert og lekkert!

Torill

Karin Dahl sa...

En flott forvandling av en ellers så trist boks:)
Ønsker deg en tirsdagskvled:)
Clemzy Karin D

cristina sa...

Wonderful.. I love it
Cristina

Anonym sa...

Lovely Anne. So original. Hugs Sheila.x

Nancy Dynes sa...

This is abolutely beautiful! The creams and soft pink along with the vintage sheet music is elegant. I love EVERYTHING you create!!

Scrappegal sa...

Så dette i Inzpira bladet! Og det er sååå nyyydelig!!!!! :) :) ;)
Har gledet meg til å se detaljene på bloggen din!
Skikkelig inspirerende!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...