torsdag 23. februar 2012

Photo tray


Et titteskap med bilder av min pappa som ung. Brukt elementer som symboliserer hans interesser og yrke.
De fleste produktene er fra Tim Holtz...selve titteskapet er fra 7Gypsies.

 Motivet er stemplet på tekstil med svart StazOn
Malte Crackle paint Clear rock Candy på flasken...la det tørke og
mal over med Glue'N seal ... det holder krakeleringen på plass.
(La merke til at når jeg tok på crackle paint på glass så kan det lett falle av.)


Malte over fragment tag med Distress crackle paint rock candy og Glue'N seal


Ønsker deg en fin dag.
Klem Anne Kristine

Produkter som er brukt:
 

12 kommentarer:

June Nelson sa...

OOOh I just adore this its amazing and your so clever xxxx

Sigrun sa...

HElt utrolig flott! Flott minne å ha på veggen! Lekkert!

{ Kristina } sa...

Utrolig stilig - virkelig en stil du mestrer. :) Ser også det var mange produkter her som jeg gjerne skulle hatt.

Linda sa...

WOW!!!!!!!!!!!!!!!
For et mesterverk Anne Kristine!
Du er bare utrolig flink!

Olgeline sa...

Превосходная работа

Gitte sa...

Det er da helt utrolig flot.

❤ Kaia sa...

WOW Anne....
Noe så lekkert......
Digger denne....
Klem fra Kaia

Kos deg hos Tim'ern.

paperscissorsink sa...

BEAUTIFUL!

Anne-Eddie sa...

Fantastisk flott! Nydelige detaljer og en flott "minnetavle"!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Marianne H sa...

Åh fy søren, denne var rett og slett RÅ!! Så mange fine, tøffe detaljer. Herlig, skal nok studere den veldig nøye.
Hadde vært hyggelig å hilse på deg i morgen, regner med du er på Bikuben den dagen. Jeg skal på demoen kl 14:00. SOM jeg gleder meg.... ha en flott dag i morgen!.

Licho_Nie_Spi sa...

Again amazing! Tim Holtz's equipment is stunning but popular, I discover again and again ordinary things- which are so unique :)

Aina sa...

Wow, så stilig! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...