torsdag 25. august 2011

Pakkelapp {Pion design}


En pakkelapp hvor jeg har brukt mønsterark fra den nye juleserien til Pion design
"Väntan på tomten" - Julstjärna, God Jul, Klippeark, Bårder, Tagark
Ellers har jeg brukt : Tag, Osteklut grad 50, Charms, Sikkerhetsnål,  
og "må ikke åpnes" stempel fra Inkido





Baksiden av tag'en stemplet jeg med Tim Holtz Flourish og til og fra stempel -  Inkido
Distresset baksiden med distress ink pute vintage photo ...flourish stemplet med aged mahogany.

Ønsker deg en fortsatt fin dag.
Klem Anne Kristine

10 kommentarer:

redscrap sa...

beutifol!!!!!
realy nice tag, so muts stuff one the card
greetings mina

ida sa...

beautiful tag!

Bodil sa...

Så nydelig tag :)
klem :)

Unknown sa...

Helt fantastiskt underbart och vackert. Du har verkligen inspirerat mig att göra tags, det är superkul.

Kram Ninni

Kari sa...

Alldeles nydelig! Stor bunke med ark på vei til meg, elsker Pionpapirene :-) Lurer veldig på hvordan tagen din ser ut på baksiden?

Klem, Kari

Brendaxx sa...

That 's one gorgeous tag!! Love it!!

Kari sa...

Takk for svar og bilde av baksiden - fin! :-)

Vibeke sa...

Hei Anne!!

Noe så lekkert!!! Jeg gleder meg til å se alt det nydelige du ska trylle frem med julekolleksjonen denne gangen. Jeg klippet i mine for første gang i går - utrolig herlige ark!!:)

Håper du får en fin og koselig helg, Anne:)

Theresa ~ Pion Design sa...

Hej på dig du magiska underbara ♥ Så fint du skapar, blir alldeles varm i hjärtat!

Kramar i massor från Theresa

Anne sa...

Gurimalla så nyydelig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...