torsdag 24. mars 2011

Enjoy the moments...

" Enjoy the moments that make you smile."
Liker så godt denne teksten jeg har brukt på dette kortet.
Teks stempelene jeg har brukt her er fra KH design.
Mønsterark fra Inkido
Motivet fra 3ndy.
Båndene jeg bruker på de fleste prosjektene jeg lager
heter Hug Snug seam binding og jeg har kjøpt de hos ZipperStop.
Farger de med distress ink puter og refills. 
Tutorial - farging av bånd.
 Formen til nøkkelhullet har jeg laget en avstøpning av en gammel nøkkelhull med 
Mold-n-Pour...og så laget denne som er av gips.
 Sydde på en liten perle oppå en blomst fra Prima.
 Inni kortet har jeg dekorert enkelt med tekst og rester av mønsterark.
Solen skinner og våren har kommet...det er så deilig å sitte ute :o))
Ønsker dere alle en herlig vårdag.
Klem Anne Kristine

11 kommentarer:

Sylvia sa...

Sååå stilig altså!!
Nydelige detaljer:-))
Hvor får du tak de de nydelig båndene du har brukt her? Har de noe navn? Det ser ut som om de former seg så fint!!
Sylvia.

Vibeke sa...

Du imponerer hver eneste gang!! Dette er bare så vakkert - nydelig og lekkert:)

Ha en fin dag, Anne:)

Anonym sa...

Så nydelig-nydelig-nydelig :)
Den gipsrammen med blomster og fjær er bare så flott:)
Klem Lill

Torill sa...

Fantastisk lekkert!Du er så kreativ og flink,er en STOR beundrer av alt du lager.Jeg lurer også på hva de heter disse sløyfebåndene du bruker så mye?Hvor kan man få kjøpt disse?
Torill

yvon sa...

OMG, so BEAUTIFUL. Love your card. Love the vintage-style. Beautiful image and that semtiment you made is gorgeous.
Hugs, Yvon

Askepott sa...

Jeg er bare stum av beundring! Er det mer å si??

Pinklady 68 sa...

Nydelig som alltid!! Lekkert pyntet og fine detaljer:-)
Ha en fin kveld! Klem Laila.

Ana Márquez sa...

Beautiful!

Anne Bente sa...

Fantastisk flott med lekre detaljer. Så hyggelig at du liker stemplene fra KH som jeg har designet - og ikke minst å se dem brukt så flott som i dine kreasjoner. Alt du tar i blir til gull :-) Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så härligt romantiskt och otroligt vackert! Kram!

cendrillon sa...

coucou
cette carte est magnifique, douce et romantique
bravo
bises de france

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...