tirsdag 14. september 2010

Julekort...


Her er enda en konvolutt av gråpapirpose med tilhørende kort inni.
Mønsterarkene er fra Maja design.
Tekst stempel fra North star stamps.
Rammen har jeg laget av en av de nye spellbinders nest.
Tok på litt snø effekt og glitter.
Blomsten har jeg laget med to forskjellige blomster punch.
Den store snøstjernen er dies fra cuttlebug,
og de små er Martha Stewart punch.


Borden på kortet er stanset ut med Tim Holtz sizzix dies.
Spellbinders dies på journalarket.
Stemplene er fra Inkido.Høstvær her i dag ...men vi har hatt mange flotte soldager.
Herlig når man kan være mye ute :o))
Ha en flott dag alle sammen.
Klem Anne Kristine

11 kommentarer:

Malin E sa...

wow vilket julkort!! Jag älskar den hä rlite mörkare röda färgen ihop med brunt.Gammeldags och fint men ändå modernt liksom.Skitsnyfft!
Kram MAlin

Randi Elisabeth sa...

Nydelig-igjen:) Likte alt, og så var det så flott med de stemplene på selve kortet;)

Edilza Teixeira Scrap e Artes sa...

Oi Anne que lindo esse caetão e muito delicado!!!

Parabéns

Beijos

Pinklady 68 sa...

Et flott julekort!!
Herlige disse mønster arkene...jul de lux:-) Stilig bord på kortet og koselig tekst stempel.

Ha en fin tirsdag!
Klem Laila.

Bodil sa...

Så flott julekort, nydelige ark og pynt.

Mariannes gjenbruk sa...

Flott kort Anne!!! Det er billetter igjen!!! Det hadde vært kuuuult og dra på kurs sammen med deg!!!

Anne sa...

Skikkelig lekkert pyntet! :D

Riet sa...

What a wonderful card Anne Kristine.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Vakkert......♥

Sanna sa...

Nå har jeg vært inne på besøk hos deg flere dager og sett på alt det flotte du lager, så jeg fant ut det var på tide å legge igjen en kommentar. Må si at bloggen din er en av de mest kreative og inspirerende jeg har funnet på lenge. Du lager ting i akkurat den stilen jeg synes er så flott. Jeg bøyer meg i støvet for de som mestrer denne stilen slik du gjør !
Har lagt deg til i mine favoritter og kommer garantert tilbake om litt ! Du er hjertelog velkommen inn til meg også !

❤ Kaia sa...

Kjempeflott julekort.
Nydelig oppsett og papirer.
Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...