torsdag 13. mai 2010

1934 {DT Papir i Hjertet}


Fant et gammelt bilde av min mor og hennes lekekamerat som
har kledd seg ut til karneval og et besøk hos fotografen.
Mønsterarket er fra Heartfelt design,hekla duk, bølgepapp og gammel bokside.
Bingokort fra 3ndy papir. Hanging sign dies fra Tim Holtz som jeg har
malt med hvit crackle paint. Selve hengeren har jeg svertet med
distress ink puter og malt over med klar crackle paint. Tallene er thickers.

Blomster fra Prima.

Ha en flott dag alle sammen :o))
Klem Anne Kristine

7 kommentarer:

Maria Therese sa...

Lekker lo!!

Broggis sa...

Hei Anne!
Nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Egentlig lenge siden jeg har vært ute i scrappeverden i det hele tatt! Dette var utrolig vakkert, og for et fantastisk flott bilde!!! Håper vi sees snart! God klem fra meg!

Hege sa...

Nydelig LO! Lekre farger du har brukt og veldig stilig med skiltet med årstallet.

Ha en fin dag!

MonaV sa...

Superstilig med skiltet Anne.
Og LOen var skjønn.

Tone K. sa...

wow....det er så vakkert :o)
Blir jo helt matt her :o)
Det skiltet har jeg vurdert å kjøpe....det er jo så lekkert. Og du har jo gjort det så utrolig flott :o)
God fridag, helg og 17. mai :o)

Marianne/skorpionen sa...

Aldeles nydelig!
Så vakre farger og det skiltet fra TH var knallstilig, tøft med crackle paint.
Koselig bilde forresten :)

Klemmer fra Marianne

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Beautiful LO, great colours.
Hugs Jacqueline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...