tirsdag 6. april 2010

En pause på vei til toppen. {DT Papir i Hjertet}


Laget dette til april galleriet hos Papir i Hjertet.
Ta en titt inn...mye flott å se!

Philip er sliten og trengte en pause da de var på en fjelltur.
Da jeg viste LO'en til han sukket han tungt og sa: "Dette husker jeg godt"
Det var en lang tur men de klarte å nå toppen tilslutt :o))

Mønsterark fra Prima og Jillibean soup
Stemplet medvind fra Heartfelt Design og sydde en enkel maskinsøm under.

Her har jeg stemplet med bobleplast og akrylmaling.

Ja da var påsken over...vært litt sol og mye overskyet her
men har da fått litt sol i ansiktet :o))
Ha en flott tirsdag alle sammen.
Klem Anne Kristine

10 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig og harmonisk LO.
Likte godt bobleplastmalingen og stempelet med søm under.

Ha en flott tirsdag!
Klemmer fra Marianne

Hanne sa...

Fint uttrykk! Kjenner meg igjen fra barndommens turer til toppen. Godt med en pause! Fint med bobleplanststempling!

Klem Hanne

Anonym sa...

Knalltøff LO!:D

Anonym sa...

Nydelig lo med gode farger, likte bobleplastmalingen og sømmen godt.

Har noe til deg i bloggen min :)

mettepip sa...

Skikkelig flott LO. Likte godt kontrasten mellom det røffe med craftkartong, bølgepapp og det søte mønsterarket. Stilig med sømmen!
Ha en flott uke!
klem fra
Mette

Anonym sa...

Så fin denne var! Flott bruk av flere bilder! Herlige farger og detaljer også!

Håper påska var fin hos deg! ☺

Karina Beck sa...

Kanonlækkert og "råt" drengelayout med Philip.

❤ Kaia sa...

Lekker LO.
Nydelig oppsett, og flott pyntet.
Klem fra Kaia

Pia sa...

wow hvor er det flot, ser godt ud med bagrunds farve der passer så godt til de skønne billeder, flotte detaljer. Du må have en dejlig dag, her i Danmark skinner solen og vi skulle få 10-15 grader idag så det er skønt med lidt forår.
Knus Pia

Gitte sa...

Super sejt drenge LO. Fede detaljer. Det må i min gemmebog :)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...