søndag 6. desember 2009

Sketchy Colors utfordring # 2


Ny utfordring hos Sketchy Colors og denne uken er det en
skisse vi skal bruke...jeg har laget en LO med bilde av min mormor.
Skissen har Lena Katrine laget ...en flott skisse å jobbe med :o)


Mønsterark fra BG Cornbread og Waffles
Kakeserviett som jeg har sprayet med glimmer mist walnut gold

Knapper fra min mormors syskrin.

Nøkkelhullet har jeg laget av gips ..tredde tyll igjennom.
Rosene har jeg malt med smooch Gold lame

Formen til nøkkelhullet har jeg laget av Mold-n-pour
veldig kjekt å lage slike former selv..kan man få
brukt de fine gamle "skattene" flere ganger ved hjelp av gips.

Den grønne "grenen" har jeg laget av ståltråd og
grønn tape som brukes til blomsterbinding.


Blondekraven er også fra min mormor.

Håper dere blir med på ukas utfordring
og gjerne noen som scrapper layout. :o)
Moro å se hvordan en skisse kan inspirer både til
kortlagere og de som scrapper LO'er.
Ha en flott 2. advent
klem Anne Kristine

14 kommentarer:

Paper Paradise sa...

I just love this! The subtle colours go so well with the photo. What a treasure! x

Ingrid sa...

What a lovely LO. And a great sketch too. Maybe I'll join the challenge this week. Where can I get such sweet hanger you used? Have a nice Sunday! xxx

Oxana sa...

Fantastisk flott LO!!! Liker vintage! Så flott nøkkelhullet lagte du Tusen takk for tips og inspirasjon!
Ha en fin dag
Oxana

Hanne sa...

Nydelig bilde du har laget her. Veldig personlig og fint. Herlig bruk av mormors gamle knapper!!!!!

Ha en fin søndag!
Klem Hanne

Pia sa...

wow Anne Kristine hvor er det smukt og så lækre detaljer, det med gipsen er en rigtig god ide og må afprøves, tak for al lækker inspiration.
Du må have en dejlig søndag.
varme knus pia

anettspalett sa...

Ååååååå så vakkert det var Anne!!!!! hilsen Anett og Mathilde

❤ Kaia sa...

Nydelig !!!
Dere er så flinke, dere som er i DT teamet...
HA en super søndag.
Klem fra Kaia

Kort og Søm sa...

Nydelig Lo du har laget!!
Klem Fredrikke :o)

Karina Beck sa...

Meget smukt og elegant og søde detaljer. Kanonflot med nøglehullet!!!

Marianne/skorpionen sa...

Så nydelig og nostalgisk LO! Lekkert med de lyse fargene og nøkkelhullet var knallstilig :)

Ha en flott kveld
Klemmer fra Marianne

Gitte sa...

Åh hvor er det bare et smukt og elegant LO af din mormor. Utrolig skønne detaljer.
Sikke en god ide at lave gips aftryk af nøglehullet. Tak for super god inspiration.:)
Klem Gitte

mettepip sa...

Så flott LO! Liker så godt hvordan du bruker gamle ting i arbeidene dine - så flott med knapper og blondekrage fra din mormor. Den som hadde hatt vært flink til å ta vare på slike gamle skatter!
Så god idè med gipsavstøpet!

Skal prøve å få med meg ukens utfordring på Sketchy colors, bommet med en dag på forrige oppgave - så i dag har det blitt lilla konfekteske;)
Ha en fortsatt flott adventstid!
klem fra Mette

Britt-Inger sa...

Sagolikt vackert!!!! Tack för idéerna.

Lena Katrine sa...

Kjempeflott! Og så mange utrolig lekre detaljer - du kan trylle du, vennen!

Go'klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...