onsdag 9. desember 2009

Julehus....


For noen uker siden fant jeg malen til dette huset hos Capture the Moment.
Jeg har holdt på med dette noen dager..energien er lav
om dagen og da tar alt man gjør lenger tid......
Jeg har brukt mønsterark fra webster
Vinduene og døren har jeg tegnet selv og malt med distress ink.
Taket er et gammelt noteark og bazzill kraft kartong
Ellers har jeg pyntet med knapper ..blonder og snow writer


Man kan åpne selve huset og ha små hemmeligheter inni :o)
Spennende for barnebarna når de kommer på besøk :o)

Taket har jeg malt med shimmerz glittermaling Gold glimmer
Det gav en fin glittereffekt.

JUHU...LO'en "synger julen inn" ble en av ukas
dille hos skissedilla
tusen takk Anett for oppmuntringen

Ha en flott dag alle sammen :o)
klem Anne Kristine

30 kommentarer:

Kari sa...

Gosh - dette var flott! Og for et arbeid som ligger bak! Ikke rart det har tatt flere dager :-)

madebyviva sa...

It's beautifull!!!

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Wow, this is so beautiful, great job!
Hugs Jacqueline

Daniel August sa...

Utrolig flott Anne!

Du er superdyktig!

dan!el

Jamochka sa...

Wow! This i so beautiful! So amazing!Thank you for the inspiration

Pia sa...

OH MY hvor er det dog bedårende, så rålækkert hus med lækre detaljer. Du må have en dejlig dag.
knus Pia

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott julehus.
Og så fint det var ved siden av juletreet.
Er enig med skissedilla, LO'en din er nydelig....
Ha en super onsdag.
Klem fra Kaia

Marianne sa...

Der datt haka et par ekstra hakk altså!!!
Fyfaderullan noe sååå fantastisk. Er det mulig????
Her kommer det mange klemmer fra en temmelig målløs og fullstendig imponert Marianne:)

Kort og Søm sa...

Veldig, veldig fint!! :o)
Så flink du har vært.
Klem Fredrikke :o)

Mariann (mais) sa...

Åj så lekkert hus og juletre. Fantastisk flott :)
Jeg liker fargekombinasjonene her veldig godt. Så flotte vinduer du har tegnet og det var stilig med noteark på taket.
Spennende at man kan ta av øvre del av huset, barnebarna dine kommer til å storkose seg med dette.
Ønsker deg en fin onsdag og håper at energien er på vei oppover.
Klem, Mariann

Torill sa...

Hærlighet så lekkert!!
Jeg er stum av beundring av tålmodighet!!
Dette var skikkelig lekkert!!

Yvonne sa...

Nyyydelig! Sånn vil jeg prøve meg på og! Men da må jeg først finne malen, og det fikk jeg ikke til gitt. Fikk bare bildene av de andre husene på siden til Capture. Hmm... Hvor fant du malen? Hjelp! Ha en flotters dag!

Lisbeth sa...

Gosh, for et fantastisk arbeid!!!
Nyyydelig!!!
Klem,Lisbeth

Trine Pedersen sa...

Jeg slutter aldri å forundres over hva man kan bruke papir til. Et lite forundringsjulehus til barnebarn var jo bare helt genialt. Tenker det vil skape god julestemning. Utrolig vakkert var det også.

Ha en fortsatt kreativ adventstid.

Hilsen Trine :)

Karina Beck sa...

Fantastisk flot hus! Så fint!

Annica H sa...

Åh va fint Anne! Visst är det roligt att göra dem? :)
Mvh Annica H

Maria Therese sa...

nydlig ♥

Marianne/skorpionen sa...

olalaaaa...for en kreasjon! Utrolig lekkert julehus og jeg vil tro det er noen barnebarn som kommer til å spent oppi huset når de er på besøk ja.
Effekten med glittermaling og snow writer var stilig!
Håper formen din stiger og ønsker deg en fortsatt fin adventsuke.

Mange gode klemmer fra Marianne

Alina sa...

it's fabulous, Anne Kristine, my compliments!
hugs, ALina

Mariannes gjenbruk sa...

For ett flott hus Anne;-)

Maya sa...

Åhhh dette er nyydelig, Anne Kristine!!
Så herlig med glitter-malingen på taket og som alltid knall flott gjennomført fra deg!
Håper formen er på tur opp,og ønsker deg ei flott helg!
Klemmer fra Maya :)

Sylke Feldhusen sa...

For et koselig julehus, det likte jeg kjempegodt :)

Elly sa...

OOOH wow, this is so beautifull!!!!

Ingrid sa...

How nice, how nice!!! It's almost too beautifull to be true. I think you really enjoyed making this house!

Aina sa...

WOW, så utrolig flott!!!

Linda S. L sa...

å himmel og hav for et flott hus! wow hva er det man ikke kan lage av papir liksom hi hi :)
utroooolig nydelig... tror jeg må lete fram den malen jeg og, kanskje jeg kan ha et papirhus ferdig til neste år om ikke annet :) :)
tusen takk for inspirasjon
klemmmm

Gitte sa...

Hvor er det hus yndigt. Mange flotte detaljer du har på :)
Klem Gitte

Lena Katrine sa...

Åååååh, tenk å kunne bodd i et sånt, lite koselig hus da :)
Så nydelig og lekkert og koselig!!!
Kjempelekkert, vennen!

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi, så lekkert!! :)
Du er bare så flink altså!!

Hege

Nina sa...

hvor bestiller du shimmerz malingen fra, blir jo rå nydelig jo!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...