torsdag 31. desember 2009

Godt nyttår !!!!

Trengte en ny kalender for 2010 ...og her er resultatet.
Brukt bølgepapp som bakgrunn og malt over med Gesso.
Malte også på gassbind med Gesso.
Månedene er fra en kalender vi får fra kommunen med info
ang. hentedager av papir etc..
Pyntet med en gammel teskje...thickers...blonder
roser og tyll..eføybladene er fra en plastikkblomst som er
kjøpt i en interiørbutikk.
Malte litt shimmerz glittermaling på bladene
Bling swirl og gamle knapper.

Gammel brosje og keramikk knapper.

Ønsker dere alle et riktig
GODT NYTTÅR!!!

Takk for all oppmuntring som dere har gitt
gjennom kommentarer.
Ha en flott nyttårsaften:o)
Klem Anne Kristine

18 kommentarer:

izi sa...

Kreativ og nydelig kalender. Liker måten du bruker "ikke-scrapperelaterte" ting på, som skjea og gasbindet:) Ha et godt nytt år, og jeg gleder meg til å følge bloggen din i det nye året.

Paper Paradise sa...

Well what a fantastic post to end 2009. Truly amazing. I have seen so much beautiful work on your blog, you are an inspiration. Thanks so much for sharing with us all. x Happy 2010 x

MonaV sa...

Flott kalender, og jeg digger bruken din av skjea!!!

Ønsker deg et kreativt nytt år!

Anonym sa...

Ååååh, såååå snygg!!!!! Stor liftvarning!!

Åshild sa...

Råtass!

Helt utrolig nydelig kalender, Anne Kristine! Du gjør det gang på gang, du - inspirerer meg, mener jeg :)

Stor klem og gode ønsker for nytt år!

Else Irene sa...

Ååå, så nyyyydelig!!!! Utrolig lekker kalender du har laget, som med alt annet du kreerer :))

Godt nyttår til deg også, og håper på å se minst like mye lekkert fra deg i 2010 :)

Filharmonica sa...

Rett og slett ..... NYDELIG :-)) Ønsker deg et riktig godt nytt år og gleder meg til å se nye kreasjoner fra deg i 2010!

Maria Therese sa...

Nydlig kalender! Godt nyttår!!

mettepip sa...

En virkelig nydelig kalender med masse lekker pynt. Elsker skjea, brosjen og porselensknappene!
Takk for mye inspirasjon i 2009, og gleder meg til å følge deg også neste år!
Håper vi treffes på Mosse-treff igjen;)
Ønsker deg et riktig godt og kreativt nytt år!
Klem fra Mette

anettspalett sa...

Å så vakkert du lager!!!!
Ble inspirert til å male jeg nå:)
Jeg ønsker deg og familien et herlig , kreativt nytt år!!!

Klem fra Anett:)

Kylie sa...

What a beautiful calendar! You are a clever chickie. I need one now.

Kylie xo

Hanne sa...

Nydelig kalender!

Godt nytt år til deg og dine!
Klem Hanne

Marianne/skorpionen sa...

Så lekker kalender! Stilig med gasbind og lekkert med skjeen og de keramikk knappene!

Ønsker deg og dine en riktig godt nytt år!
Takk for at du deler og inspirerer, gleder meg til neste år!

Mange klemmer fra Marianne

Kort og Søm sa...

Nydelig kalender! :o)

Godt Nytt År!!
Klem Fredrikke :o)

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Happy New Year!
And your creation is really wonderful, super!
Hugs Jacqueline

Britt-Inger sa...

Så vacker skapelse du gjort....
God fortsättning.

Lene sa...

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!
Kalenderen er knall lekker :-)

Carina sa...

Så snygg kalender! Önskar dig god fortsättning på det nya året! så mycket snyggt du har gjort sen jag var här sist, och det är ett tag sedan. Ha det gott!! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...