søndag 15. november 2009

Advent... {DT Papir i Hjertet}


Laget denne til oktober galleriet til Papir i Hjertet
Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign ...Julehilsen og Julefryd
Gammel bokside som jeg krølla litt og svertet med Vintage photo.
Sprayet rød og Walnut Gold Glimmer Mist bak bildet.
Thickers fra American Crafts

Engelen har jeg klippet ut fra et av mønsterarkene fra Papirdesign
Malt litt Shimmerz på engelen og blonden.
Metall blomsten er fra Chatterbox


Klistermerke alfa fra My little shoebox

Gamle frimerker og fjær...laget et seglavtrykk med God Jul

Ha en fortsatt fin søndag.
Klem Anne Kristine.

10 kommentarer:

Zarah sa...

Wow... That is aboslutely STUNNING!!

Evgenia Petzer sa...

Beautiful and tender)

~Isabell~ sa...

jeg elsker å se LO'er som inneholder julefarger,denne var nydelig. Masse lekre detaljer har du fått med

Karina Beck sa...

Kanonlækkert julelayout og flot som billedet er taget.
*knus*

Pia sa...

igen et fantastisk smukt layout med fine detaljer, sååå rålækkert. Du må have en god uge.
knus Pia

mettepip sa...

Virkelig nydelig.Lys og delikat. Så lekre små detaljer. Flott bilde med lysene i forgrunn!
Ha en flott uke!

Marianne/skorpionen sa...

Så nydelig og stemningsfull LO!
Likte det lyst og innslaget av rødt.
Lekkert med engelen, blonden og blomsten i venstre hjørne.

Ha en flott dag!
Klemmer
Marianne

Gitte sa...

Wow hvor er det et utrolig smukt LO. Jeg er helt vild med dine detaljer, super flotte. Det er et rigtig godt billede.
Du må ha' en rigtig dejlig uge.
Klem Gitte

Randi Elisabeth sa...

Her var det mange flotte detaljer, nydelig LO. Jeg likte veldig godt bildet;)

Carina sa...

Helt underbar layout!!! Alla små detaljer och ett vackert fotografi... Snyggt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...