søndag 27. september 2009

Skissedilla # 26


Laget denne til skissedillaskisse # 26 ...en skisse som Jessica Lute
har laget til skissedilla
Bildet av Philip som viser et skikkelig tann glis.... har min datter tatt.
Bakgrunnsark er Bazzill French vanilla og et resteark fra webster
Gammel bokside ..... Hanging H white og KellyGreen fra Hambly
Stemplet baksiden med bølgepapp og akrylmaling.
Den søte uglen er fra et mønsterark og blomsten er et klistremerke fra American Crafts


Her har jeg brukt ATC Patchwork fra Hambly og pom poms

Ha en flott søndagskveld alle sammen.
klem Anne Kristine

8 kommentarer:

Hildegunn sa...

Denne var kjempelekker, herlige farger du har brukt!

Ha en flott kveld!

Chimene sa...

So cute and beautiful!!!!!
xxxx
Chimene

~Isabell~ sa...

denne var jo super herlig, digga det bildet=)

❤ Kaia sa...

Den var rålekker.
Flotte farger, og jammen er det flott med Hambly overlay'en som du bruker.
Ha ei flott uke.
Klem fra Kaia

Camilla sa...

Så lekker! Jeg merker at jeg bare elsker fargene du har brukt her! Knallstilig! :D

mi@ sa...

Lekre farger. Stilig med stemplingen av bølgepapp, og pynten oppe i hjørent ble kul.

Takk for at du deltar

Marianne/skorpionen sa...

Herlig LO i herlige farger :)
Så søt den lille uglen er.
Stilig med pompom og søm.

Ha en flott mandag :)
Mange klemmer fra
Marianne

mo9ca sa...

Så nyydelige disse var Anne!
Og så rart - har akuratt lagt ut ett kremmerhus i bloggen til http://scrapbookengros.blogspot.com jeg også... to hoder en tanke hehe!!

Ønsker deg en alldeles flott dag, og en fantastisk uke!!
*klem*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...