mandag 25. mai 2009

Skissedilla # 9


Ukas skisse inne hos skissedilla har gjestedesigner Silje laget.
Flott skisse å jobbe med ...(jeg har snudd litt på skissen )

Har sprayet med glimmer mist Pearl og så stemplet med et hjertestempel
oppå mist'en før det hadde tørket.... effekten kommer ikke så
godt frem på bildet ...masse glimmer rundt hjertet kan du si :o)
Ellers brukt Thickers og MM tiny alpha
blomster og bling swirl fra prima
En fjær og en bit fra en gammel gardin.


Ønsker dere alle en flott start på en ny uke :o)

19 kommentarer:

Marte sa...

En fantastisk LO, Anne Kristine. Så sart og nydelig, helt opp min gate altså! ;) Jeg blir alltid like imponert over dine samlinger av blomster og pynt, alltid like flott og dekorativt! :)

Ha en fin dag, her skinner solen - og jeg får malt ferdig masse uferdige prosjekter til leiligheten. Hurra! :)

Mokka sa...

Kjempenydelig LO!! Og det er så kjekt at du skriver hva du har brukt på alle tingene du lager. :)

claudine brunon sa...

Hi!; your layout is so nice, so lovely.
Chlo70

Kathrine sa...

Å, denne var bare rålekker! Og så artig med bruk av gammel gardin på LO'n (*notert bak øret*)!

Torill sa...

Så enkel og så nydelig!!! Alltid like spennende å se hva du lager:0)
klem!!

Ida / Little sa...

Så delikat, den tyll'n med polka dots på falt meg veeeldig i smak!! :) Klem Ida

isabell sa...

Nyelig LO i sarte farger. Et flott bilde også:)

Anonym sa...

Åhh, så sart og nydelig denne var! Lekre detaljer, og en flott effekt med det stemplede hjertet.Likte måten tittelen er satt opp på også :) Takk for titten!

Maria sa...

Nyyyyyyyyydelig Anne! Du klarer alt du, med og uten mye stasj. ME LOVE!!!

Klemmer fra
Maria

Karina Beck sa...

Sødt og enkelt layout.
Det er bare sådan nogle lækre foto du har af børnebørnene på dine layouts. Tager du dem selv??

Pia sa...

super smukt og enkelt og flot med blomsterne, du har det kønneste motiv i dit barnebarn som er en super model.
Knus Pia

salvie sa...

Så nydelig denne var.tenker den ble fin med glimmermist på også.Veldig flott bilde og pynt:D

Chris Olsen, Glowbug sa...

This is so soft and elegant!! Gorgeous layout and details!

Trine sa...

Hei!
Nå har jeg hatt en utrolig spennende reise gjennom bloggen din, å jeg er helt målløs! Du har laget så mange NYDLIGE kort og LOs! Å jeg elsker alt du har laget i vintagestil! Hvis jeg får lov vil jeg gjerne lifte noen av ideene dine... Denne bloggen gir meg masse inspirasjon og ideer, å jeg gleder meg til å ta fatt på nye kort nå! Takk for titten!
Ha ei fin uke! Er det greit at jeg linker deg i bloggen min?

HegeAL sa...

Fantastisk nydelig. Både LOen og bildet!!

Takk for at du deltar!

Anonym sa...

Åhh, for en fantastisk fin LO! Den er kjempe nydelig!!!

Vibeke sa...

Nydelig!!! En utsøkt C&S Lo (til å være deg)
Skikkelig lekker:)

Anita sa...

Du lager så utrolig masse kreativt og lekkert for tiden, Anne! Måtte titte en stund på denne, den var skikkelig flott! Sarte, lekre farger og nydelig pynta:) Og et flott bilde av ei nydelig jente:)

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig vakker LO. Nydelig med de lyse/duse fargene og så likte jeg veldig godt det tekesten på LOen :)

Ha en flott dag!

Klem
Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...