torsdag 9. april 2009

Utfordring til scrappehuset


Scrappehuset har en utfordring de legger ut hver mnd som de kaller stafettpinnen :o)
Forrige mnd var det Linda (salte) som hadde utfordringen
og gav den videre til meg. Og utfordringen hun gav meg var....
Lag en clean and simple layout, uten distressing i noen form, men ta med deg detaljene dine, få de til å passe inn i denne stilen også.

Dette var en skikkelig utfordring og strevde veldig med å få den C&S...er nok litt i grenseland...

Men moro var det å få være med på utfordringen .
Bakgrunnsarket jeg har brukt er baksiden på dette arket
og klippet ut figurer fra 3ndy sine flotte ark

Ønsker dere alle en riktig GOD PÅSKE ..her er et bilde av krokusen i hagen.
deilig at våren endelig har kommet :o)
Klemmer fra Anne Kristine

8 kommentarer:

Salte sa...

Herlig Anne!! Digger løsningen din! Kos deg med familien i påsken. Det skal jeg. *klem*

Hanne sa...

Hoppet innom for å ønske deg god påske, jeg - og fikk samtidig nyte flere utrolige LO'er! Kjempeflinka :)

Håper du får fine påskedager, Anne!
God klem fra Hanne:)

Silvia Kristine sa...

God påske til deg også, Anne Kristine!
Takk for at du alltid inspirerer!
Påskeklem,
Silvia! :)

Alina sa...

Beautiful layouts, Anne Kristine, I love the colour combinations, you are so talented!
Hugs, Alina

Marianne/skorpionen sa...

Så herlig LO! Likte veldig godt tittelen og at du har litt av den i tekst"bobler" :)

Nydelig bilde av krokusene dine også, her i Hamar ligger snøen fortsatt i blomsterbedet så jeg vet ikke når jeg får se blomster der ;)

Fortsatt god påske!

Mariannes gjenbruk sa...

Stilig ;-) Nesten lik min traktor som ble til stempel... Ønsker deg og dine en strålende påske !!! Klem

Lisbeth sa...

Så nydelig!Denne utfordringen klarte du da fantastisk bra, ikke noe i veien med kreativiteten nei!
Masse hilsener fra Lisbeth

Trine sa...

wow, så lekker! synes du løste den knallfint jeg!
lekre detaljer som alltid!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...