onsdag 18. mars 2009


Laget denne tagsen for en stund siden for Papir i Hjertet
med tutorial hvor jeg viser hvordan jeg bruker beeswax .
Her ser du tutorial.



Disse kortene hadde jeg med i siste nr av Ett trykk.
Det var stempelutfordringen og jeg fikk stempel og blomster fra Papirloftet
og jeg skulle bruke RØDT :o)
Tekst stemplet er fra KH design og jeg har stemplet rett på hvit blomst.
Ellers har jeg brukt restepapir og gamle boksider.




Her har solen skint i hele dag og det var så godt å sitte
ute et par timer og bare kjenne varmen som solen gir
....deilig.....våren er i anmarsj :o)
KLemmer Anne Kristine

13 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlige, kjempeflotte saker! :)

Godt å høre at du koser deg, i solskinnet! :)))

Her har det snødd over 30 cm, fra i går til i dag! Man nyter sola - når den skinner, ja! Men foreløpig blir det vel ikke så mye å sitte ute og nyte den, - før det blir litt varmere i været. Satser på godt påskevær!! :) Våren er vel i anmarsj over hele landet, om ikke aalt for lenge!!..

Ha en fin dag! :) klem, Hege

Aina sa...

Du er jammen flink! Det du har laget ble helt nydelig :O)

Torill sa...

Knallflotte kort!!

Marte sa...

Utrolig søt tag, og jeg har vært inne å slukt tutorialen rått! :)

Teksten du har brukt på tagen, "jeg er så glad for at du er du" - er det et stempel?

Kos deg i vårsolen. Jeg reiser til dejlige Danmark - der snøen er borte, og blomstene tittet frem! :) Klem fra Marte

Alina sa...

Wonderful, Anne Kristine, I always spend some time hier, because I really have to look good to all your beautiful details!
hugs, Alina

Karina Beck sa...

Super flotte kort og tag.

Pia sa...

En vildt bedårende tag Anne Kristine, med så mange fine detaljer og det røde kort er også sååå nydelig. Du må have en rigtig god aften.
Knus Pia

Åshild sa...

Disse har jeg hatt gleden av å se før :) Takk for at du ville være med på utfordringen. Kortene dine er som vanlig utrolig flotte! Nå skal jeg inn og kose meg med tutorial'n din :)

God klem!

Chimene sa...

Wow!! Beautiful!!!!

Mariannes gjenbruk sa...

Kjempe flotte som vanlig Anne ;-)

Livy sa...

Så nydelige ting du har laget!!

Ønsker deg en fin torsdag i solskinnet!
Klem fra Livy

Camilla sa...

Så söt Tags du gjort.
Gillar den fina texten och bilden säger ju allt:))
Må så gott.
Kramar Camilla

Marianne/skorpionen sa...

Den tag'n var bare nydelige! Det røde kortet var skikkelig stilig. Har aldri tenkt at det går an å stemple rett på en blomst, takk for all inspirasjon !

Klem
Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...