torsdag 12. februar 2009

Årstidene sett gjennom mitt vindu


På forumet Scrapping.no har vi hatt en "Årets DIVA" konkurranse
hvor alle som hadde blitt månedsDIVA skulle delta.
Vinneren ble NABON ...GRATULERER ta en titt inn i bloggen hennes
hun lager utrolig mye flott og er virkelig en DIVA!

Jeg hadde disse bidragene med og kom på en 3.plass :o)
det hadde jeg ikke trodd...var så sliten og lite inspirert når jeg laget
disse bidragene og med DEN gjengen av flinke scrappere!
Så det var en ære å komme så langt opp på listen.

Oppgavene var å scrappe årstidene og en LO i hippi stil og flower power
hjeeelp....årstidene kom fort opp med flower power og hippi stil slet jeg lenge med.
Enda jeg har hatt min ungdomstid i 70 åra ...he..he...

Laget et vindu av flere lag med avispapir som jeg sydde sammen
og limte gamle boksider oppå og malte over med hvit crackle paint.



Som dere ser her er det mange lag med avis her :)

Den gule blomsten ble litt mørk av crackle accent men ser bedre ut "in real".
La en gul Prima blomst under så det skulle ligne en hestehov.

Og denne da som jeg slet med ......
Har malt en regnbue med stempeltursjer og vann.
Blomstene har jeg punchet ut og tegnet på ...den ene blomsten
er fra min ungdomstid..pluss litt annet smått som jeg har pyntet med.
Det var moro når jeg kom igang med denne..husket godt
hvordan vi tegnet bokstavene...bildene er fra min konfirmasjon.

19 kommentarer:

Nina sa...

utrolig lekker den årstids LOen. Festlig 70-talls LO, skikkelig gla LO.

mo9ca sa...

Gratulerer så masse med en velfortjent 3.plass!! Fikk mine stemmer, begge disse to! Digger 70-tallsLOen med sine farger, blomster og ikke minst skriften!!
Og årstids-LOen... Dåne!! Helt skjønn!! Utrolig kult sånn du har laget rammen, og alle de andre detaljene er med på å framheve hver enkelt årstid. Herlig!!

Ha en super dag videre!
*klem*

Anne Bente sa...

ejjjjjjj hvor er den dog flot,jeg samler sååå meget inspiration her, 1000 tak at du deler

klemmmmmm

Camilla sa...

Grattis till din 3dje plats.
Här är såå mysigt att titta in, du gör såå vackra LOs och har såå fina detaljer och så en såå söt liten modell.
Fina alster du gör.
Tack för allt fint du visar upp.
Stor kram Camilla

Karina Beck sa...

Jeg synes, at dit årstid LO er SÅ flot. Dejlige billeder og skønne detaljer. Jeg kan godt forstå, at du vandt en tredjeplads.
Også en skønt hippie LO ; )

Linda S. L sa...

for non flotte layouter!! den med årstidene var bare helt fantastisk!! fy flate så kult med den rammen du hadde laget av avispapir! wow!! og detaljene, råflotte!
Og 70 talls lo'n, super knalle farger og digger skriften :) :)
ha en flott uke videre

Nina B. sa...

utrolig lekker årstid LO! Ble så fantastisk bra med det vinduet! Gratulerer med 3.plassen!

Herlig hippie Lo og. Skjønne, glade farger :)

Elisabeth Helland sa...

Gratulere med finaleplass og 3. plass, vel fortjent... den LO'en med årstider har jeg sett på mang en gang og synes den er totalt vidunderlig...så takk skal du ha for at du deler av din kreativitet...

klem

Hanne sa...

LO,en med 70-tallet var stilig! Jeg husker også hvordan vi tegna sånne bokstaver og tall hele tiden. Tror det var en og annen lærer som rev seg i håret innimellom:)

Årstids-LO'en er så flott. Du har fått med elementer fra alle årstidene uten at den eneårstiden dominerer fargemessig over en av de andre. En vanvittig fin helhet! Masse flotte detaljer som vanlig som du er en mester i:)

Ha en fortsatt fin torsdag!
Klem Hanne

Monika sa...

Gratulerer så masse med tredje plassen :) Den fire årstider er jo bare så nydelig, så likte den spesielt godt. Du hadde virkelig fått fram flower power stilen på den andre :)

Hanna sa...

Nydelige LO'er! Jeg liker så godt tingene du lager, du er så flink!

Marianne/skorpionen sa...

LOen med årstider var fantastisk! Og nå ser jeg jo at du har brukt en god del avispapir ja. Herlige bilder og det ble veldig tøft med "vindusrammen".
"Retro-LO" var herlig og morsom. Må innrømme at jeg ble satt tilbake noen år ja.

Gratulerer med en velfortjent 3 plass i DIVA!

Torill sa...

Virkelig velfortjent 3.plass!! Denne LOer var nydelig! Og den 70-talls LOen var kjempekul!!!

Broggis sa...

Utrolig flotte bidrag Anne!
Du er så kreativ i forhold til å finne på nye ting!

Lene sa...

Fantastisk flotte LOer!

Lene sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!
Klart du kan linke til meg! ;)

Daniel August sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar.. ;P

Og FY F### så dritstilig dette var!!

Som jeg har sagt før, du er bare for god!!!

Mvh
Daniel

Jamie Pyles sa...

Love it! The crackle paint and glossy accents are perfect touches!

Vibeke sa...

Gratulerer med 3 plassen da!!! Det er jo knallbra:) Likte veldig godt LOene dine - detaljerte og inspirerende begge to!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...