mandag 22. desember 2008

Pepperkakebakst & en liten engel....

I dag har vi hatt besøk av barnebarna og bakt pepperkaker :o)
Det har blitt en tradisjon at vi baker pepperkaker sammen
og det er bare så koselig å bake sammen med barnebarna og se utviklingen
fra år til år :o)



For noen dager siden var Hannah Louise på besøk og da måtte vi
prøve de nye englevingene jeg har kjøpt.
Et virkelig søt engel :o)...og litt tøysete :o)


her er den mer alvorlige engelen ..nesten litt vintag stemning her :o)

Jeg holder på med den siste julegaven ...snart i mål :o)
Tatt litt ekstra lang tid dette året ...kroppen har ikke vært venner
med meg alle dagene...og da er det bare å ta det med ro.....

Ønske dere alle en flott mandagskveld :o)

13 kommentarer:

Vibeke sa...

Så hyggelig tradisjon - og for noen flotte bilder du har tatt!! De englebildene var så herlige - gleder meg til å se disse scrappet:)

Torill sa...

Så utrolig koselig dette så ut! Og for en flott engel!!!
Ønsker deg en nydelig jul, og et riktig godt nytt år!!
Klem

Karina Beck sa...

Hvor ser jeres julebagning dog hyggelig ud.
Super søde billeder med den lille engel.
Du og din familie ønskes en rigtig god jul
Kram Karina

Gitte sa...

Ih hvor I rigtig julehygger jer. Kagerne er flot pyntet.:)Nogle skønne billeder du har taget af børnbørnene. Hvor et det en kær lille juleengel du har på besøg.:)

Du kan tro at jeg forstår, julen kan godt være lidt hård mod en. Der er så mange ting man gerne vil lave udover de daglige ting.Jeg synes også at iøjeblikket er der meget jeg skal nå at lave men får kun lavet det halve. Men bare julestemningen ikke bliver væk, så skal det nok gå alt sammen. :)
Du og din familie må have en rigtig dejlig jul.
Kram Gitte

Pia sa...

Så hyggelige billeder af julebagning og nogle helt vidunderlige billeder af en skøn engel, håber snart du er helt på toppen.
varme juleknus fra Pia

Alina sa...

Lovely foto's, Anne Kristine!
Merry Christmas to you and your family!
Hugs, Alina

Anonym sa...

Hi Kristine, ahw... they are so sweet. Really great pics.
Have a wonderfull Xmas!
xoxo Cecilia

Mariannes gjenbruk sa...

Så koslig dere har hatt det. her i huset har vi ikke hatt tid til å bake noe i år ;-/ Men jula er straks her og maten og gavene er i hus så da blir det jo bra for det!! Ønsker deg en riktig god jul og ett godt nytt år ;-) Kleeem

Inas lune hjørne. sa...

Nydelig liten engel!

Ønsker deg og dine en fredelig julefeiring.

Anonym sa...

Ønsker deg en riktig GOD JUL og takk for all inspirasjon du har gitt i hele år!

Klem fra Maria:-)

Torill sa...

Tusen takk selv!
Jeg gleder meg til å se hva det nye året vil bringe av kreativitet!! Klem klem

Hanne sa...

Så koselige bilder:)

Jeg ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år!

Klem

mo9ca sa...

Jammen noen herlige barnebarn du har Anne!! - er enig med deg at det ene bildet så ganske så vintage ut!! Kunne godt ha brukt det på ett prosjekt eller to ;)
Og for en skjønn tradisjon dere har da! Det er så bra med sånne tradisjoner og så er det så godt å være sammen med familien!

Ønsker deg og dine en varm og god julefeiring!!
*klem*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...