lørdag 11. oktober 2008

Høst stemning





Gått en liten tur i skogen her vi bor og fant noen blader , litt mose og en blåbærkvist med et blåbær på :o)
Fikk lyst til å pynte litt høst på stuebordet. bildet på fyrstikk esken har jeg funnet på nettet og printet ut.
distresset litt og limt på en liten fyrstikk eske. Et lite visdomsord på baksiden og tekst stemplet er fra Stempelglede.
Distresset en bit notepapir med vintage photo og rullet sammen med noen høstblader. En ide jeg så i et interiørblad. (uten notepapir)
Ønsker deg en fortsatt god høstdag:o)

9 kommentarer:

Cathrine sa...

kult.. du har liksom scrappet et fat her, på en måte... stilig med papiret sammen med naturtingene. lekre lekre lyslykter, og så stilig og pynte litt på fyrstikkeska. utrolig dekorativt og koselig liten sak på stuebordet dette!

_Kine sa...

Oi, så flott dekorasjon! De lyktene er så fine, har siklet på de flere ganger :)

Karina Beck sa...

Hvor ser det hyggeligt ud. God ide.

Camilla sa...

Åh, det är så snyggt, och stämningsfullt.
Fint du har gjort tack för att du vill dela med dig till oss andra.
kram Camilla

Vibeke sa...

For en koselig høstdekorasjon:) Kjempe hyggelig å ta med seg litt av naturen inn:) Gjorde seg veldig med notearket, fyrstikkesken og bildet:)

Solrunn sa...

WOW, så koselig i høst mørket;)
Kjempe flott idè... håper jeg kan stjele denne idèen!!

Må ta meg en tur ut i naturen skjønner jeg;))

Beate sa...

Å wow, dette var lekkert!! Skikkelig flott og stemningsfult!

Vibeke sa...

Så fint Anne!!! :) Jeg kjenner høststemningen helt hit til meg:)

Pia sa...

Åh så lækker stemning du har skabt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...