torsdag 2. desember 2021

Gaveposer - tutorial


Gaveposer i dagens innlegg. 
Jeg har brukt mønsterark fra Pion Design som måler 12x12 inch.
Her viser jeg hvordan jeg har brettet de og inspirasjon til brettingen fant jeg på Pinterest.


Bretter et 12x12 " ark litt over midten så de ligger litt over hverandre.
Limes sammen som vist på bildet under her.


Legg posen på langs og brett ved 9,5"


Brett ut og bruk folderen til å få en fin spiss.


Brett de to andre over hverandre.
Lim sammen som vist på bildet under.

Brett på langs ved 1" og 4,5" 





Brettes ut igjen.
Åpne nå posen så ser du hvordan du skal brette den siste bretten innover igjen.



Håper du forstod forklaringen ;)

Jeg valgte å brette den øverste delen ned og limte på en kakeserviett på toppen.


Stanset ut snøstjerne og påførte Stickles her og der.



Ønsker deg en fin dag ♥
Anne Kristine 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...