fredag 27. mars 2015

Pion Design - Project Life


En side med lommescrapping/project life....på denne siden har jeg kun brukt mønsterark og kartong fra Pion Design
Jeg har blitt så glad i den nye kartongen fra Pion Design...den er som et mønsterark bare helt ensfarget med litt "rufs" her og der. 

"Winter" er stanset ut med 

Igjen har jeg latt meg inspirere hos
De fyller ett år og har jubileumsutfordringer...her er det bare å henge seg på :))
Brukte dette bildet som inspirasjon.
 
 
 
 
Ha en herlig helg og riktig GOD PÅSKE ♥
Anne Kristine

11 kommentarer:

Hege sa...

Så herlig PL-side.
Fint å bruke søm.

❤ Kaia sa...

Ååååå den ble fiiin Anne.
Nydelige farger, og lekre papirer...
Ha ei super helg, og en riktig god påske, vi snap'es nok i løpet av påsken tenker jeg :o)

Klem fra Kaia

linda sa...

å så nydelig... får skikkelig vinterfølelse av den...

Tusen takk for at du feirer med oss i PLIN :D
Linda

Anne-Eddie sa...

Flott side og flotte bilder!! Klem ;)

jorunn`s Fristed sa...

Nydelig side og jeg er enig med deg når det kommer til Pion.

Takk for at du ble med på vår jubileums utfordring, klemm DT jorunn

MK paper design sa...

Kjempe fine side!
Takk for at du deltar hos oss med jubileumsoppgaven. Hilsen DT Vibekke Project Life i Norge :)

Anna sa...

Underbar sida! Vad trevligt att du lämnar in flera bidrag! Superfin!! Kram

Lene sa...

åh, så mange herlige detaljer, utrolig flott kombinasjon av farger på bildene og kortene! Tusen takk for at du er med oss på jubileumsutfordringa vår :) DT-Lene

Linda S sa...

Kjempefin side :) Liker scrappestilen din og at du er så flink til å kombinere farger, bilder og pynt :)

Gina sa...

Fine bileter og synast dei passar godt saman med fargen i oppgåva :)

Monika sa...

Skikkelig herlig side :) Mange flotte detaljer. Likte godt at du hadde sydd rundt noen av bildene.
Takk for at du deltar i jubileumsutfordringen vår :)

Klem fra Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...