mandag 28. juli 2014

New Christmas papers from Pion Design - Winter birds....


Hei kjære bloggvenner...lenge siden jeg har blogget .....og scrappet.
Jeg trengte en pause...plutselig var det bare helt stopp. 
Her om dagen kom de nye vakre julearkene fra Pion Design - Days of Winter 
og det gav meg ny giv.
Jeg er ikke helt "tilbake" i mitt gamle scrappemodus men er på vei. :)
Disse julearkene fra Pion Design er bare SÅ vakre ♥
Som alltid er det så flotte detaljer i arkene at det er vanskelig å klippe i de. 
Vakre motiver er det også. 
Dere kan glede dere til de kommer ut i butikkene ;)

Blomster og pyntebær er fra Wild Orchid Crafts
Tekst stempler fra Kort og Godt



Ønsker deg en fortsatt fin mandag og takk for at du stikker innom her ♥
Anne Kristine


15 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Ja disse nye arkene får nok fart på sakene skal du se :)
Lekkert kort, og papirene så fantastisk flotte ut, som alltid..

Klem fra Kaia

Scrappellen sa...

Hei kjære vakre deg ♥ :) ..Ååh, såå glad for å se du er litt igang igjen, og håper formen og lysten tar seg opp igjen. Kortet og arkene var jo bare vakre, som alltid ♥ Har selv hatt en lang pause, men lite inspirasjon, men kjenner den kommer tilbake..og hvertfall når jeg er innom deg og bloggen din, ♥. Trenger jeg inspirasjon, så er det bare å ta en tur hit, og disse arkene er jo bare så nydelige, og det skal blir en fryd og begynne sakte men sikkert på julekortene, selv om varmen gjør at det ikke føles helt riktig ut ennå, hihi ;)

Ønsker deg en flott og koselig dag, og ta godt vare på deg, så kommer hobbyen etterhvert ♥ :) Mange gode sommerklemmer fra meg :)

Stempelhexe sa...

Was für tolles Papier und eine atemberaubende Karte.

LG
Ulla

STI sa...

Lækkert kort og dejligt du er tilbage. Har selv haft det lidt sådan denne sommer :)

Sandy sa...

Your make is so beautiful - I love winter most of all!!
Sandy xx

Marci sa...

Lovely card. I have missed your posts, but I know everyone needs a break sometimes.

Francesca Biancon sa...

Wow, very elegant and fine!

Mihaela sa...

Beautiful work!!!

Hanny sa...

Wow, this is stunning! Beautiful paper and layout, love it!
Hugs from the Netherlands, liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Synnøve sa...

Så nydelig julekort med de fiiineste arka som fins :) Og så herlig at du er tilbake... Du ser, jeg er nemlig helt avhengig av bloggen din, jeg :) Tusen takk for alt det fine du deler og håper virkelig at scrappelysten kommer tilbake i fullt monn :)
stor klem fra Synnøve

Gitte sa...

Kreativitet kan ikke presses frem og nogle gange er man nød til en lille pause. Dit kort er super smukt i din sikre stil. God sommer

Unni Marie sa...

Godt å se at lysten har kommet tilbake. Du er fantastisk flink i dine arbeider. Kjempeflott kort.

Hege sa...

Så nydelig og gjennomført.
Godt å høre at scrappelysten er på plass igjen, for du lager utrolig mye lekkert!

Dortesjs sa...

aww super skønt papir og flot projekt dejligt du er kommet lidt tilbage. fortsat dejlig sommer

Gaby Bee sa...

This card looks fantastic! Love the whole layout!

Gaby xo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...