søndag 3. juni 2012

New papers " Grandma's school book" - Pion Design


Igjen har Pion Design kommet med nye vakre mønsterark ♥♥♥ 
En kolleksjon som tar meg med tilbake til min mormors skoledager ♥
De er i duse fine farger og med nydelig detaljer...ark man kan se og se på. 
Liker så godt at de kommer med tags og bårder som passer så fint sammen i farger og mønster.

Bildene er av vårt barnebarn Aurora som begynte å gå i vinter og nå elsker å vandre rundt i vår hage og oppdage hva naturen har å by på.
Bildene passet så fint til dette mønsterarket med trærne i bakgrunnen. 

Mønsterark som er brukt: ForestBorders, Cut out sheet, Letters, Tags.
Blomster fra Wild Orchid Crafts.




Nærbilder  av mønsterarkene finner du hos Pion Design.
Arkene kommer også i 6x6" 



Ønsker deg en fortsatt fin søndag.
Anne Kristine

Produkter som er brukt/ supplies used:

16 kommentarer:

Karina Beck sa...

Super super super cute og flot lavet!!!!!

Bribrie sa...

C'est mignon comme tout et plein de douceur ! Bravo

Filharmonica sa...

Nydelig LO :-)) De nye papirene til Pion er kjempelekre! Tror nok jeg må kjøpe en bunke av dem :-)

Ann Kristin sa...

Så nydelig LO, og enda flere lekre ark fra Pion som man bare må ha!!

Magda sa...

Again, you did an amazing job!!!!
Your creation is fantastic!!!!
Have a lovely sunday
Magda

Scrappellen sa...

Såå herlig bilde og kjempe "lurt" fjes på sjarmtrollet deres♥!;)) Det er tydelig sterke gener fra deg, min venn, for jeg kan tydelig se likheten på barnebarna dine, og de er så skjønne♥!!:) Jeg vet ikke om jeg klarer å formidle hvor mye jeg gleder meg til å få disse arkene i hus, men da jeg vant disse, var det som å vinne i lotto♥♥!!;)) Tror ikke det er såå veldig mange andre, enn oss scrappere, som skjønner denne lykke og gleden over noen ark hehe!:))
Takk for all inspirasjon du legger ut, også ønsker jeg deg en vakker dag♥!
Klemmer fra Ellen

Scrappellen sa...

..MÅ bare si..kornblomster er det vakreste jeg vet, og jeg ser det er ark med dem på...jiippi♥!;))

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

morkaren sa...

Åee så skønt, det papir er som skabt til din fotos, og titlen kunne ikke være bedre. knus morkaren.

Luce sa...

Nydelig lo av herlig jente :o) Lekkert pyntet som alltid, lekre blomsterklynger og søte sommerfugler - stilig med kantpunchen :o)

Matilde sa...

It,s stunning!

Linda Breedlove sa...

So amazingly beautiful... darling photos, gorgeous flowers and I love the way you used the punch along the edge of your paper in certain areas... so very lovely!!!
Hugs!!!

Anita Houston The Artful Maven sa...

Amazingly beautiful is right, and you have just inspired me to make a paper bag card. Love love love your work!

Anonym sa...

Så fint! Jeg holder på å lage album fra mitt utvekslingsår, men albumet bare "tyter" mer og mer ut for hver LO jeg lager. Har kjøpt de lengste forlengerne, men det er fremdeles for lite. Har du noen tips? Finnes det album det er plass til ekstra mye i?

annes paperfun sa...

Tusen takk for oppmuntrende kommentarer ♥

Hei anonym :o))
Kjenner til problemet...det er slik mine album ser ut også. Men dessverre har jeg ingen tips til deg annet enn å bruke flere album til utvekslingsåret ditt. Kan jo høre med en av scrappebutikkene om de har noen tips.
Hilsen Anne

Synnøve sa...

Fantastisk herlig LO!!
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...