søndag 11. desember 2011

12 tags of Christmas tag 11

11.desember og tag nr. 11

En fargerik tag i dag og måtte tørke støv av Melting Pot pannen ...he..he.. lenge siden
den har vært i bruk, så det var på tide. Igjen viser han en kjempefin teknikk med 
krympeplast og UTEE. Wow! Det var virkelig moro å prøve og blir nok ikke siste 
gangen jeg bruker denne teknikken.
Og nisse stempelet er jo bare herlig..."Ho..ho.. Merry Christmas"

Produkter som er brukt: 
   Krymeplast, Glossy PaperUTEE clear, Melting Pot.
      Glossy accent ,     
  Sizzix dies - Holly branch, Tag & Bookplates
  Paper distresser,   Alcohol Ink - Red pepper, Ginger,   Lettuce og Bottle
 
  Ønsker dere alle en fin 3. søndag i advent.
Klem Anne Kristine

12 kommentarer:

Елена - Lepesto4ex sa...

Wow! How fast and very beautiful!

Anne-Eddie sa...

Denne var fargerik og flott! Har aldri prøvd meg åpå krympeplast...
Klem fra Anne-Eddie :)

lam sa...

Smukt tag og ja det er farverigt. Jeg måtte springe teknikker over i dag, da jeg ikke havde noget af det, så der kom et alternativt tag ud af det.
hvad skal vi dog gøre når det slutter i morgen

Virginia Nebel sa...

Stunning tag! TFS.

Rosie sa...

so amazing your tags are twins to Tim Tags they look the same awesome!!!!! great job!!!!

Gitte sa...

Rigtig flot tag.

Riet sa...

What a beautifull tag.

Hugs Riet.xx

Sandra sa...

Very beautiful tag! Love it!

Jennie Atkinson sa...

Another beautiful tag. Your work is lovely.

Pia sa...

Hold da op Anne hvor har du fået lavet meget den sidste uge mens jeg har nyt solen i Sharm El Sheikh, har lige kigget alle dine indlæg igennem og så smukke og fyldt med lækre detaljer. Så fint titte skabet er med så flotte ting i, sådan et må jeg også lave med dine fine flasker i pakkekalenderen som jeg har nyt i ferien, hver morgen pakket den ene dejlig pakke op efter hinanden, så lækre pakker du har lavet og så fine fine metal charms så mange søde figurer som jeg glæder mig til at bruge. jeg savner mit scrap og må se om jeg ikke mellem kolonihave renovering og vasketøj finde lidt tid til at være kreativ
Stort knus fra Pia

Tamara sa...

What a nice tag you made.

Yogi sa...

lovely tag. your shrink/utee pieces turned out really well.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...