fredag 16. september 2011

Christmas box

 Her har jeg dekorert en tom fyrstikk eske med blomster og pynt fra Wild Orchid Crafts
Mønsterark fra Pion design - Från mitt hjärta og tagsark fra Väntan på Tomten II.


 Inni esken har jeg limt på brun German glass glitter 80 grit 
Malte litt hvit crakle paint på kantene.
Distresset kanten på blomstene med distress ink pute Aged Mahogany
 Chipboard hjertet er stanset ut med sizzix dies, limt på glitter og 
malte over med hvit dabber og hvit crackle paint



 Tekst stempel fra Walzing Mouse stamps.


Pynt og blomster fra Wild Orchid Crafts:
 
Ønsker dere en fin dag...i kveld skal jeg på kurs hos Bikuben.
Gleder meg! 
Ha en flott dag og helg alle sammen og tusen takk for at du stikker innom her.
Klem Anne Kristine

17 kommentarer:

Maria sa...

Så stilig dette var Anne! Takk for tutorial på hjertet, dette MÅ prøves!

Var veldig koselig å ta en runde i bloggen din igjen :-)
Klem fra
Maria

martina's kaartjes sa...

wow, this is fun and beautiful ! great result !
greetigns, martina
x

Ann Kristin sa...

Utrolig hvor lekker en fyrstikkeske kan bli!! Det hjertet var nydelig :)

Elisabeth Helland sa...

virkelig nydelig! fikk rene julestemningen her nå..

Kristin Langnes sa...

Så utrolig lekkert dette var!

Anne sa...

For en nyydelig kreasjon! Så lekker både inni og utenpå. Jeg elsker tekststemplet, og det nydelige hjertet. :)

angel sa...

Piękne pudełeczko!:}
Beautiful!!

Lenie Hempen sa...

Hoi Anne

Wat prachtig mooi.
Echt heel lief en mooi gemaakt.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Unknown sa...

Amei Anne!!
Ficou lindoo!
Beijos,
CaroL
http://bycarolinermoreno.blogspot.com/

Bodil sa...

Denne var skikkelig lekker. Så fin effekt med glitter og maling, skikkelig flotte detaljer. Årets julekortidè?
Ha en fin helg, klem :)

Rose M. Rodriguez sa...

Hei, Dette er min første besøk på bloggen din som er vakkert! Jeg elsker måten de fungerer annerledes! Så gratulerer! Denne siste oppføring eller post-boks med sin særegne serillos eller fyrstikker er vakker! skritt å være noe vanlig til ekstraordinære kreasjoner! Jeg elsker bloggen din! Motta en varm hilsen fra caribePuertorico. Rose Marie

Kari sa...

Nydelig!!
Alltid så inspirerende å titte innom hos deg, tusen takk!
Ha en fin helg!

Bente Årstad sa...

Så stilig:)
bente:)

Maia sa...

What a wonderful tutorial and such a lovely christmas box!
Have a nice weekend,
Greetings Maia

Askepott sa...

Kjempelekkert!
Ha ei fin helg!!

Karina Beck sa...

Hvor er det en sød gaveide. Superflot.
Rigtig god weekend.

Anne Bente sa...

wawwww hvor er det bare smukt, vild med det hele.

knussss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...