lørdag 26. februar 2011

Workshop with Tim Holtz

 Det var en utrolig stor opplevelse å få være med på Tim Holtz og Artsy Crafts jentenes kurs
i England. Tim er en morsom og oppmerksom person...god til å lære bort og vi hadde noen
morsomme og kreative timer sammen. Her er noen bilder med "Tim in action".



Jeg reiste sammen med Marianne og vi hadde det helt topp sammen.
Her er Marianne og Tim the King. :o))
 Tim og meg...sliten etter noen timer med kurs.
 Mario som alltid hadde et smil å gi :o))
 Her er kit'et som lå klart bare til å sette igang.
 Goodie bag fra Ranger.
Her har vi kommet godt igang med å dekorere settekassen.
 Autografen fra Tim fikk litt perfect pearls mists og limte den fast inni kassen.
 Etter en liten te og kaffe pause lå det en stor pose med
masse små herlig detaljer som vi kunne putte inni settekassen.
Gjett om det var spennende å åpne denne :o)))
 Wow...
 Så mye flott!!! Mange av tingen var av gammel opprinnelse ...sjekk den flotte lille røde bilen :o))

 Her er Tims ferdige settekasse.
 Her er kit'et vi fikk på kurset til Artsy Crafts jentene...masse flott inni her også!
 "Leandra in action".
 Her er jeg i full konsentrasjon ....ååå som jeg koste meg :o))
 Min ferdige settekasse...noen av tingene er fra min barndoms settekasse.
Vi fikk et lite elektrisk lys som jeg limte et bilde over...gamle tickets.
 Dukken fikk et lite "skjørt" på.
 Fingerbøll fra min fargmor og en gammel trådsnelle fra Tims pose...
 Dette var også inni posen fra Tim.
 Fingerbøl og spannet har jeg fra mine egne ting.
 Gammel brusk kort var også med i posen.
 Flaskene har jeg puttet litt forskjellig oppi.
 Pennsplitt fra Tim nyheter med små ord.
 Falt helt for denne kule gamle bilden...wow!
 Brannbilen er fra mine egne ting.
 s
 Her er det vi laget på kurset som Leandra hadde ...lært mye nytt på dette kurset.
Moro å jobbe med metall og maling....
 Litt shopping ... :o)))
Gleder meg til å teste det som jeg har shoppet....
men nå er det masse hvile etter en FANTASTISK tur!!!
Så glad for at jeg fikk oppleve dette og har mange gode minner med meg videre i livet!
Takk til deg Marianne som holdt ut med meg i disse dagene :o))
Ha en flott helg alle sammen.
Klem Anne Kristine

31 kommentarer:

Asil sa...

WOW! Kan tenke meg det var en opplevelse! Og for noen nydelige ting du har laget - alltid like inspirerende! :)

Annette sa...

Hold da helt op for nogle fantastiske billeder - er meget misundelig:-) Det må ha' været en fantastisk oplevelse. Og super flot sættekasse du har fået lavet.

God weekend,

❤ Kaia sa...

Wow Anne, for en tur du har hatt!!!!
Settekassen var rålekker, og det Og Koselige de med deg og vår GURU Tim....
Hvil deg godt nå, så gleder vi oss til å se nye kreasjoner inspirert av Tim, om litt..
Stor klem fra Kaia

Karina Beck sa...

Wow, nogle flotte ting du har lavet. Den sætterkasse er vild flot og med så mange fine detaljer! Ja, lækker bil.; )
Og så er du også god til at shoppe, kan jeg se ; )

Det må have været en fantastisk tur!

Veronique sa...

WOW!!!!! Så lekkert det ble :)

Ble han glad for kortet du lagde til han?

Ha en fin helg!

Dan sa...

Great photos from a great day!! Was lovely to meet you on the course!

Petraso sa...

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG!! so me dajlige ting ni lagade med the KING!!!!!!!

Pia sa...

wow kan godt forstå det har været en oplevelse for livet hvem ville ikke gerne opleve Tim. Sikke skønne ting du har lavet en fantastisk kasse fyldt med lækre detaljer sååååå nydelig. Du må have en god weekend.
knus Pia

Unknown sa...

LOVELY TO MEET YOU AND MARIANNE - FANTASTIC PHOTOS X

Mariannes gjenbruk sa...

Boksen din ble super Anne;-) For en tur vi hadde......;-)

Kort og Søm sa...

Så utrolig med en sånn tur, så mange fine bilder.
Settekasse ble helt super!
God lørdag :O)

Ana Márquez sa...

You are soooo lucky! :-)

Ellen sa...

Wowwwww, this is soooo amazing. Beautiful pics from Tim;-). Last year he was in the Netherlands, but my dad was very ill so I could'nt visit Tim. So you are very lucky;-) Ann;-)

Hugs,
Ellen

Нинель sa...

I envy! Тim - the great master!

Vibeke sa...

WOW - WOW - WOW!!! jeg er veldig imponert - og veldig misunnelig!! For en opplevelse - og for noe helt utrolig lekkert du har laget!!
Herlig!!:)

Ha en god helg, Anne:)

Marianne/skorpionen sa...

Åhhhh....har ventet på dette innlegget ditt og høre om din tur til England og med Tim Holtz!!! Så herlig å lese og så utrolig lekker den settekassen ble, både med dine og hans ting! Nydelig kort også. Må ha vært en stoooor opplevelse som man kan leve på resten av livet!!

Ha en flott lørdagskveld :)
klem
Marianne

Pinklady 68 sa...

Wow, dette må ha vært noen fantastiske dager i England!! Utrolig lekre og stilige prosjekter!! Gøy å ha bilde sammen med TH:-) Mye fint scrappestæsj du hadde med hjem!!

Ha en fin og kreativ helg! Klem Laila.

Hels Sheridan sa...

Hey hunny, good to meet you on Thursday, wasn't it just THE best day!! Loving your finished box.. tis so special x

Anne Gro sa...

For en fantastisk opplevelse!!!! Dette må ha vært utrolig gøy. Settekassen ble utrolig stilig!!! Og jeg er grønn av misunnelse..hihi..og heldiggrisen som har fått shoppey nyhetene også da :))

Annica H sa...

Så fantastiskt fint Anne! Jag förstår att det måste ha varit underbart roligt! :)
Kram Annica H

Gunn (Merete) sa...

Hørtes ut som en skikkelig herlig og lærerik tur. Så heldig du var. Tingene du laget ble nydelig og herlig handling.
Ønsker deg en god helg.

Kyla sa...

Wonderful photos from the day, lovely to meet you and Marianne

Kyla (sat next to Marianne in Lin and Leandra class)

annkan sa...

Vilka otroliga bilder du bjuder på- och jag känner att jag måste bara kommentera. ;-)
Det måste varit så fantastiskt att få vara med om detta! Och vilka fina alster du skapat!!
Tack för inspirationen. :-)

Scrappellen sa...

Ååå, kjære vennen..såå utrolig tøft og dri..lekkert dette var da!!:) Skjønner godt at dette var en livsopplevelse, som du lever leeenge på..og ta frem gode minner og kreative krumspring støtt og stadig♥:)
Godt å ha deg "hjemme" igjen også da♥!!:)
Klem

Jenny - Pion Design sa...

Jag förstår att du hade en underbar resa!
Kram ♥

aina sa...

wow! For en nydelig settekasse du har laget!! Kan tenke meg at dette var en opplevelse... Ha en flott søndag :-)

Unknown sa...

Fabulous photos and what a fantastic job you did of both projects ... it was great to meet you!

PaperArtsy sa...

ohhhhh fabulous photos!!! Glad you enjoyed your time with us!

Leandra
(PaperArtsy)

Debbie Pamment sa...

Thanx soooooo much for sharing your day with us - it's probably the closest I'll get! Everything is truly AMAZING! WHAT an experience!
xXx

Roxanne sa...

Awesome that you were able to attend!! I'm so excited for you, and your creations are beautiful! :)

Roxanne (from Canada)

Bellaidea sa...

Thank you so much for all photos! WOW!
rEGARDS,
http://bellaideascrapology.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...