onsdag 2. februar 2011

Et lite hei....

 Her er en tag jeg laget på et treff jeg var på i helgen....
....det blir lett mest skravling når man er på treff :o))
Bakgrunnen på tag'en er embosset med tim Holtz dies hvor jeg svertet
embossing platen med vintage photo FØR jeg "kjørte" tag'en gjennom Cuttlebugen.
Etterpå påførte jeg  distress stickles Rock Candy. Det gir en fin overflate med litt glitter.
Skyggene i embossingen kommer også bedre frem.
Motivet og sommerfuglen er fra Pion design.

 Tekst stempel fra Papirloftet og tickets fra Tim Holtz.
Sola skinner her i dag og det er så vakkert ute :o))
Ønsker dere alle en flott dag!
Klem Anne Kristine

14 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh... du milde så smuk den dog er, lækkert pyntat , her er det rigtig råkoldt i dag, tåge og småregn, rigtig god dag.

klemmmm

Veronique sa...

Kjempe lekker tag :)

Anne sa...

Guri så nydelig, Anne.
Utrolig flott med den embossingen ja, og ellers lekkert pyntet. :)

Ha en flott dag.
Klem, Anne.

Anonym sa...

Noe så flott!
Utrolig effektfullt med den embossede bakrunnen :) Og nydelig med pynt og glitter, du er bare så flink!
Klem Lill

Ana Márquez sa...

A vintage tag very beautiful :-)

Pia sa...

Altid dejligt at være på tref, jeg får heller ikke lavet så meget men shoppet og snakket med nye og gamle scrappiger.
Så rålækker tag med så nydelig pynt og flot med embossingen
knus Pia

Anonym sa...

truly gorgeous!

Karina Beck sa...

Flot tag med en lækker embosset baggrund.

❤ Kaia sa...

Hei Anne.
Tag'en din er så nydelig......
Når var det du skulle på kurs?
Har du fått kjøpt noen Tim Holtz stempelplater?? Så på ebay at det var ENDA ei jeg manglet *lol*
må ha den, bare må ha den....
Klem fra Kaia, som regner ned...

Marianne H sa...

SÅ FIIN den er, TH har bare helt utrolig bra produkter.
Ha en kreativ "restuke" :-D

Linda's Dillerier sa...

Nydelig Anne, utrolig smart og distresse først!

Pinklady 68 sa...

En nydelig tag Anne!!

Ha en fin vinterdag og god helg!
Klem Laila.

livmme sa...

for en nydelig tag! Du fikk en flott effekt med teknikken din. Hvilken embossingplate har du brukt?

Sarah sa...

Du gör så OTROLIGT mycket fint!!
Undrar vad det är för band du använder...!? Förstår att du färgar det själv, vad använder du att färga med?
Blir sååå snyggt!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...