mandag 13. desember 2010

Vinneren er .../The winner is...

Julegaven er pakket inn og sendes så fort som mulig :o))
Tusen ...tusen takk for alle oppmuntrende kommentarer som dere gir meg :o))
Thank you soooo much for all your nice comments.
Og vinneren er........







LILL S.
Gratulerer!!!
                                                     Send adressen din til aksholt@yahoo.no.
Congratulations!!!
Please send me your adress at aksholt@yahoo.no.  

 Stemplene jeg har brukt her er fra Waltzing Mouse stamps og Inkido.

Ha en fortsatt fin kveld og natt :o))
Klem Anne Kristine

11 kommentarer:

Maria Therese sa...

Du er jo bare rååå på gaveinpakning også du! Og det stempelet ,knalltøft!!

cve sa...

congrat!!!

Anonym sa...

Yes-Yes-Yes, så vanvittig gøy :)
Nå ble jeg virkelig så glad :)

Klem

❤ Kaia sa...

Grattis til Lill.
Klem fra kaia

Trude Julie sa...

Lekker innpakning.

Forresten, du ble trukket ut som ukens RAK mottaker i bloggen min i går. Send meg adressen din og noen tips om hva du kunne tenke deg å få i pakken så sender jeg pakken avgårde i løpet av uka.

Trude Julie

Sol sa...

Nydelig Gave. -Lekkert innpakket! Gratulerer til vinneren! :o)

Gitte sa...

Tillykke til vinderen.:)
Kanon flot indpakning.
Du må ha' en rigtig dejlig 14.december aften
Klem Gitte

Riet sa...

So beautiful Anne Kristine.

Hugs Riet.x

Pinklady 68 sa...

Gratulerer til den heldige vinneren!
En nydelig pakke hun får i posten:-)

Klem Laila.

Anne sa...

Beautiful!!

Scrappegal sa...

WOOOOW, for en FLOTT og lekker gave å få da!!!!!!!
Gratulerer til den heldige!!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...