søndag 12. desember 2010

Tim Holtz : 12 tags of Christmas

Her har jeg samlet alle "12 tags of Christmas". 
Det var utrolig moro å lage disse og jammen i meg fikk jeg laget
alle sammen denne gangen.
De henger som pynt på mitt kjøkken :o))
Tusen ...tusen takk for alle kommentarene jeg har fått
på disse tags'ene...det har vært SÅ oppmuntrende!!!
Som takk til dere så har jeg lyst til å gi en av dere en liten julegave...
Skriv dere opp i tråden her så trekker jeg en vinner i morgen kveld...
Frist mandag 13.desember kl 22.00
♥♥♥

Here I have collected all the "12 Tags of Christmas."It was really fun to make these.

Thank's for all the nice comment on my blog . 
 Leave a comment here and
I will give one of you a smal Christmas gift
.
I draw a winner tomorrow night
Deadline Monday 13 December at 22:00

Hilsen Anne Kristine

62 kommentarer:

Ingrid sa...

I realy enjoyed all of the 12 days, actually I like every day you post :-) You're a great inspiration, the vintage queen... Thanks for sharing with the rest of the world.
Hugs Ing

Annet sa...

I love your tags very much! Thanks for a great inspiration!
Best regards, Ann

Jenny sa...

Helt underbart att du fått till det så fantastiskt!

Prickan sa...

Så fantastikst läckra tags, ditt kök måste se ursnyggt ut med så snyggt pynt :0}Tack för all inspiration under året.
God Jul och Gott Nytt År!
anna

Gitte sa...

ej hvor skønt at se alle dine utrolig smukke tags samlet.:)
Det var da en godt ide at hænge dem op ude i køkkenet. Tror jeg må prøve at lave nogle tags. Synes jeg mangler lidt pynt ude i mit køkken.:)
Du og din familie må ha' en rigtig dejlig 3.søndag i advent.
Klem Gitte

lizzaveta sa...

Great tags!) I love it all)))))
I made all of these tags)))

cve sa...

so beautiful!!! everyone)
I did them also)

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempelekre, helt supre tags!! Det er en fryd å følge bloggen din, med alt det vakre du kreerer! Klemmer, Hege

Petraso sa...

Du är Norges egen Tim Holtz drottning!!!

.... Han kommer bli full av beundran av dig när ni möts!!!!!

Jag är gärna med på julgave trekkern!!!!

Нинель sa...

I want to thank you for your tags! They are beautiful!

Meretekj sa...

Utrolig flotte tags.
Jeg er full av beundring:)
Regner med at de tar seg godt ut på kjøkkenet ditt! Klemmer

Lisa sa...

O, oj vad mycket fint! Hit kommer jag igen :)

Anna Maria Niia sa...

Helt underbara Anne!

Jag har tipsat om dina fina tags på min blogg idag!

Kram

Susy sa...

Detta var verkligen super coolt!
KRAM SUSY

Anonym sa...

Disse tagsen er bare helt utrolig flotte, masse stilige effekter og detaljer, en fryd for øyet :)
Må se utolig stilig ut på ditt kjøkken :)

<3-lig Lill

Maria Therese sa...

Utrolig imponert over de flotte tagene dine ♥

inger synnøve sa...

jeg digger disse tagsne dine :) jeg er innom hver gang du publiserer nye ting:)

Riet sa...

This is so beautiful Anne Kristine.

Hugs Riet.x

Rita sa...

Gratulerer med vel blåst tagproduksjon, det har sikkert vært veldig lærerikt!
Har vært en fryd å følge deg, inponert ikka bare over at du klarte alle. Men dine kom jammen kjapt etter TH sine. Effektivt mao.
Takk for inspirasjon!!

Treasure sa...

All together they look amazing
WOW Great job Anne

Gro sa...

Oi, disse her var rå lekre!!!
Du er bare så dyktig, alltid moro og titte inn i bloggen din! :)

Gro.

Mona sa...

Nydelige tags, du er sååååå flink. :)

Pastila sa...

Your works are very beutiful, adore your style and details. The tags look stanning!

Torill sa...

Jeg har sett på dine og TH sine hver dag - og de er bare såå vakre!
Har planer om å prøve med jeg også - men det får bli i rom jula :0) hi hi!

Nydelig - og takk for super inspirasjon!

Renate sa...

Meget imponert over alt du lager jeg Anne, men disse tagsene var bare helt nydelige. Og det er så morsomt spesielt når du improviserer og det blir MINST like lekkert som orginalene.

Julelemmer fra Renate

Randi Th. sa...

Disse er bare utrolig flotte!
Ha en fin kveld!
-klem-

SIV sa...

Nyyyyydelig:-)))) Bare elsker stilen din,- du er sååååå utrolig flink.... Takk for all inspirasjon du gir meg...
Ha en fantastisk førjulstid!!!

Anonym sa...

Really lovely tags! <3 It was fun to see all these came up one by one! :)
Have a lovely Christmas time! :)

Karina Beck sa...

Hold da op hvor ser det godt ud. Dine tags er bare blevet fantastisk flotte! Rigtig god 3. søndag i advent.
Knus
Karina.

Ksenia sa...

Well done! All 12 tags are sooooo beautiful!!!!

Anonym sa...

Fabulous! My faves of all I've seen! thanks so much for sharing Anne... maybe someday I can get some done... in the meantime I just look back at the tags I did a couple years ago! lol
Gorgeous, beautiful...wish I could some visit your kitchen!!! : )
Pam Going Postal

Anonym sa...

I can't click on either place where you've said "here" to go leave my name! : ( I'll check back later! THANKS! : )
Pam Going Postal

NOa sa...

Super! Very nice! Happy holidays!

Beth R sa...

Great job Anne your tags are beautiful.

❤ Kaia sa...

Wow Anne, så flott å se de alle sammen samlet, og sååååå lekre de er...Kanskje neste år.....
Stor klem fra Kaia

PS: Ha ei flott ny og ubrukt uke..

tanja sa...

Great tags!) I love them
bbbbbyyy tanja

Paper Paradise sa...

What a line up!!!!!!! Each one is a little masterpiece...x

Valeria Netrebo sa...

So beautiful colleсtion! I also did them all, it was a great work))

Edilza Teixeira Scrap e Artes sa...

Oi Anne!!!

Cada TAG's um mais bonito que o outro!!! Esses TAG's estão as coisas mais lindas do mundo.

Beijos

Kari sa...

Nydelige!! Disse er bare så utrolig flotte!! Skal absolutt prøve meg på noen jeg også. Har vært en fornøyelse og følge med:)

Pinklady 68 sa...

Virkelig helt nydelige alle tagsene dine Anne!! Kjempe flott pynt hver og en..eller sammen:-) Ha en fin adventstid!
Klem Laila.

Lena Katrine sa...

Fy søren! Det var virkelig et flott dusin med superlekre tags, vennen! Skjønner ikke at du klarer å få plassert så mange lekre elementer på så liten plass :)
Nydelige - alle som èn!!!

Go'klem til deg

Vestochka sa...

Anne, what a great job!! I always love everything you do, but in this marathon, you inspired me no less than Tim Holtz! Thank you!

Mariannes gjenbruk sa...

Dine tager var sååå flotte Anne ;-) Du er en sann mester!!!

magnholia sa...

tagene var jo bare superkule!

Pia sa...

wow så flotte tags du har lavet , rålækre andet er der ikke at sige. Jeg er kommet bagefter, når jeg også vælger at holde dejlig ferie i julemåneden. jeg skal lige finde julestemningen igen men den kommer.Du må have en dejlig dag
knus Pia

Kari sa...

Dette vil jeg gjerne være med på. Har fulgt nøye med på tagene dine, de er fantastisk flotte.

Veronica sa...

Nydeelige tager:) Jeg har fulgt med i bloggen din hver dag i desember, å enkelte dager har jeg blitt vel så inspirert av dine tager, som av Tim Holtz sine. Jeg fikk ikke laget alle selv, da..... Fikk bare laget 9 stk i år. Men neste år...;)

Jeanette Wallén sa...

UNDERBARA tags - de är ljuuuuvliga!!

Ser att du har Tim Holtz - Artsy Crafts-banner vid sidan här - ska du dit? Jag kommer att vara där, så då kanske vi ses om vi är där samma dag? :D (jag är där den 25:e)

cathi sa...

To see all 12 together looks beautiful. Great work!

Regina sa...

Fantastic Tags! You are so creative!
Regina*

Synnøve sa...

Fantastisk nydelige, Anne Kristin:) Du lager bare så mye vakkert! Tusen takk for inspirasjonen du deler:) førjulsklem

Dora sa...

Beautiful to see them all together!

Gina fra Askim sa...

Nyyydelige tags! Jeg synes du lager så fantastisk masse fint, og jeg bruker bloggen din flittig som inspirasjon til mine egne kreasjoner :)
God jul til deg og dine!
Gina :O)

Светлана VasilisaV sa...

This is so beautiful!!

Anne Kristine - super!!!

Из России:-))))

Scrappellen sa...

Fy og filler'n..disse ble såå lekre, tøffe, vakre og utrolig ,detaljrike Anne!♥. Et mesterverk med andre ord..det er deg og Tim'ern:). Flinkeguri!:) Husene over her var også helt fantastisk flotte og såå masse fine detlajer som man kan ta med seg videre, og bruke på kort f.eks:)
Jeg ble så fasinert av alt du har laget, og tnaken på all jobben du har lagt ned i alt dette, at jeg holdt på og glemme linken til trekningen jeg!:))

Uansett...det er en fryd å "komme" innom deg, og utrolig gøy å se "du er "i farta" snuppa:).
Ha en strålende dag videre♥.
En go'scrappeklem, Ellen

Anonym sa...

Så stilige tags! Fulgte nøye med på produksjonen hos Tim i fjor, men i år har jeg ikke prioritert tida riktig :/ Dine var helt nydelige så jeg må nok leite fram holtz bloggen etter nyttår og lage til neste jul.
Tusen takk for at du deler :)

Anonym sa...

Tagsene dine er bare helt nydelige:)Er sstum av beundring over din kreativitet.

Hilsen Janne

Brit sa...

Så fine dine tags er... God ide at hænge dem som pynt i køkkenet...
Man får altid så meget inspiration af din blog. Så tusen takk. :)
God jul og godt nyttår.

Brit sa...

Så fine dine tags er... God ide at hænge dem som pynt i køkkenet...
Man får altid så meget inspiration af din blog. Så tusen takk. :)
God jul og godt nyttår.

Sigrund sa...

Superfine tags. Du lager veldig mye fint. :-))

Birgitte sa...

Flotte tags og ikkje minst supre julehus du laga for scrappehuset! Masse inspirasjon å hente her ja. DU er veldig dyktig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...