onsdag 10. november 2010

Julekaker ... {Ett trykk}

 
 Her har jeg laget en liten bok med oppskrifter som vi bruker til jul.
Laget denne til min yngste datter som flyttet ut denne høsten...som et 
minne på våre juleforberedelser.
Permen på boken er fra en gammel bok...ellers har jeg brukt restepapir,
brune papirposer....stempler fra Inkido...og diverse stæsj.
blonden på utsiden av boken er fra hennes oldemors blondekrave.

 Malte på clear rock candy distress ink fra Tim Holtz for å få krakelering over teksten.
 Laget en collage med restepapir ...bobleplast stempling og symaskin.
Laget hjerte som jeg kunne bruke som mal til å se hvor jeg ville klippe
ut hjertene som jeg skulle bruke til boken.
Bruker multi-medium matte som lim ...veldig greit å påføre med 
pensel eller en finger...










Hvitt ute her nå...det snør ..det snør.. tiddelibom...
Ha en flott dag alle sammen.
Klem Anne Kristine

22 kommentarer:

Anonym sa...

what a gorgeous creation!

Zarah sa...

Ååååh... Det var det snyggaste! SÅ underbart!

Kort og Søm sa...

Denne så jeg i bladet, og syns den var veldig fin! :O)

Marte sa...

Denne oppskriftsboken synes jeg er helt fabelaktig, detaljene er nostalgiske - jeg simpelthen elsker den! Stor liftefare på denne, kjære Anne :) Julens favoritt!

Ønsker deg en deilig dag, her ligger snøen - og jeg liker det IKKE ;) Klem fra Marte

Synnøve sa...

Du ruler, Anne Kristin:) Aldeles fantastisk nydelig!!! klem

Scrappellen sa...

Denne har jeg sett såå mange ganger Ann K., at hadde den blitt utslitt av det..så:)) Jeg er egentlig litt misiunnelig på denne gaven her, bare så du vet det!:)). Den er alldeles nydelig, detaljrik, og så nostalgisk at jeg kjenner julebaksten til ho mor i nesa når jeg ser den:) Akkurat som en velbrukt oppskriftbok, med som seg hør og bør..masse "fettflekker":)).
er nok som Marte sa-..stoor liftfare ute å går på denna!:))

Ha en nydelig dag kjære venn.
En go'klem, Ellen

Anne Bente sa...

helt og aldeles NYDELIG, så lækkert det hele
klemmmm

mettepip sa...

Som jeg har sagt tidligere her tror jeg - den artikkelen var utrolig flott Anne! Du har så masse idèer og sprer rundt deg med inspirasjon! utrolig kult det collagearket du hadde lagd til bruk på denne flotte boken!
har hatt så lyst til å lage en sånn lenge, og lysten ble ikke
mindre nå;)
klem fra
Mette

Ana Cristina Caldatto sa...

Anne
Que projeto maravilhoso!
cada detalhe para ser apreciado com carinho!

Anne sa...

Vet du, jeg ble helt rørt nå, jeg! :)
For en utrolig flott gave, den tenker jeg blir satt stor pris på!
Alle sidene var utrolig nydelige, fantastisk julestil og pynting. :)

Klem. :)

Mariannes gjenbruk sa...

Den kokeboka er såååå nydelig Anne ;-)

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Aldelse nydelig:) heldige datter din er som får denne flott julekokeboka.¨Du er bare helt rå med alle de flotte ideene du har:) Det er en fryd for øyet:) Glede meg til neste innlegg:)

Pia sa...

wow sååååå nydeligt, lækker stil er vild med det slidte look, rigtig vintage med så lækkert pynt og hvem der bare havde gemt gamle blonder sååå sødt et minde at have med sig
knus Pia

MonaV sa...

Denne har jeg studert i Ett Trykk, og jeg virkelig digger det jeg ser.
Denne er sååå gjennomført og lekker.
Og den gir meg virkelig inspirasjon til å lage en sånn bok....kanskje jeg gjør det.

Alina sa...

wonderful!
hugs, Alina

Therese sa...

Denne var lekker. Så nostalgisk vakkert at jeg nesten kom i julestemning her jeg sitter. Flotte detaljer. Klem :)

Pinklady 68 sa...

Wow, utrolig flott gave!! En herlig og lekker kokebok!! Mange yammy oppskrifter også:-)

Klem Laila.

Janne-Lise sa...

Denne var utrolig lekker!! Så mange detaljer, så nostalgisk og så julete.
For en vakker og fin bruksting å gi bort :) Minner for livet.

:)

Maggie sa...

For en utrolig fin oppskriftsbok!!! Helt herlig, med sitt gamle, fettflekkete utseende. (Min mor har en kokebok med sider som ser akkurat slik ut.)
Så hyggelig det må være for din datter å få denne boken, og med hennes oldemors blonder. Så nydelig.

Mette`scrap sa...

Så boka i ett trykk jeg falt pladask for ideen og måten du hadde laget boka.

cve sa...

фантастическая вещь вышла!

scrapgala sa...

wouah !!! j'adore !!! bravo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...