fredag 24. september 2010

Julekort ...




Her om dagen fikk jeg de nye julearkene til Pion design i posten.
De er bare så utrolig vakre :o))
Tekst stemplene er fra North star stamps.

Pyntet med fjær..roser..og bær..
Båndet har jeg farget med aged mahogany.

Det runde post stempelet er et av de nye jule stemplene til Inkido
som Marte har laget...det er bare så fine..
Mønsterarket jeg har brukt bak her er fra 7gypsie.
Postkortet er fra et klippeark fra Pion design.
Rammen jeg har brukt rundt teksten er fra Waltzingmouse stamps.
Formen er stanstet ut med spellbinders.
Snøstjernene er stanset ut med punch fra Martha Stewart.


I går fikk jeg billett til kurs med selveste Tim Holtz...gjett om jeg ble glad..
Jeg skal reise sammen med Marianne ...stor takk til deg
for hjelpen med å få tak i billetten.

Ønsker dere alle en herlig dag og god helg.
Klem Anne Kristine

20 kommentarer:

Trine sa...

Nydelig julekort. Papirene er virkelig lekkre:)

Synnøve sa...

Såå nydelig julekort og så utrolig masse fint du lager:) Gratulerer med biletten!! Kos deg:)

Anonym sa...

For et nyyydelig kort! Du får alltid tak i de lekreste stempler og pynter så nydelig! ♥

Heldiggrisen som skal på Tim Holtz kurs, der skulle jeg gjerne vært altså!!! ☺

Ha en flott helg!

Pia sa...

wow så lækkert julekort jeg er vild med de julepapirer, så flot opsæt. Supert at du skal til kursus med Tim Holtz han er min guro og min drøm engang at opleve ham live, wow kan godt forstå du er glad for billetten.
Du må have en dejlig weekend
knus Pia

Mette sa...

Nydelig kort med mange flotte detaljer!! Jeg synes du har en kjempflott stil og det er veldig inspirerende å se på alt du flotte du lager!

klem Mette

Maria sa...

Kjenner at julestemningen kryper inn og varmer når jeg ser hva du har laget. Alltid like deilig å stikke innom bloggen din

Takk for at du deler alt det vakre

Klem fra
Maria

Pinklady 68 sa...

ET nydelig easel-julekort!!
Bare så lekre disse mønster arkene og flott pyntet!!
Kos dere på kurs i England med TH:-)

God helg!
Klem Laila.

Anne Bente sa...

wawwwww total flot, de papirer har jeg også på vej her til,
og wawww at skulle på deet kursus
sikke masse flot inspiration i et trykk 1000 tak for det
ha en god weekend
klemmmmmmmmmmm

Hobbykroken sa...

Hei.
Foe et nydelig kort du har laget, og pynten er kjempeflott.
Har akkurat vært og handlet disse papirene, de er jo bare helt lekre.

Klem Ann Kristin

Mette`scrap sa...

Nyyydelig julekort ,så fint det var med den rødfargen til alt det brune.Berre lekkert.Klem Mette.

Karina Beck sa...

Hvor er det et lækkert og stemningsfyldt kort.
Og heldige dig som skal på Tim Holtz kursus. Jeg håber at du kommer hjem med en masse inspiration, som vi andre kan få glæde af ; ) : )
God weekend.

Tone K. sa...

Nydelig kort !! :o)
(som vanlig ;o)

Åhh...lucky you som skal på kurs med Tim Holtz :o)
Kos deg masssse !!!

God helg !!

Marianne/skorpionen sa...

Så vakkert!! Nydelige ark og stempler og så flott pyntet. Virkelig lekkert med det røde.
Heldige du som skal på kurs med TM! Det kommer nok til å bli litt av en opplevelse.

Ha en flott helg
Klemmer
Marianne

Gitte sa...

Et helt utroligt smukt julekort. Mange flotte detaljer.
Hvor er du bare heldig at du fik en billet til Tim Holtz kursuset. Rigtig god fornøjelse. :)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend
Klem Gitte

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelig kort - jeg har ikke hulemodusen inne ennå.....
Og jeg gleder meg stort til vi skal på kurs Anne!!! Det blir såååå moro ;-)

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Wonderful card, really super1
Hugs Jacqueline

Papirdilla sa...

For et nydelig kort! Virkelig lekkert. Herlige farger og flott dekorert. Har kjøpt Pion-papirene, men ikke fått laget noe av dem enda. Nå ble jeg i alle fall veldig inspirert:)

Og heldige deg som skal på kurs med TH. Det blir helt sikkert en opplevelse for livet:)

Klem,
Hanne

Randi Elisabeth sa...

Begynner å gå tom for Norske ord som beskriver det flotte du lager...så...stunning! Elsker alt her og den rødfargen er bare helt fantstisk.
Kjempe misunnelig på deg som skal på kurs med Tim. Fikk vite om det dagen før billettsalget desverre, og hadde bare en uke tidligere bestilt tur til London i november. Håper anledningen byr seg igjen en gang.

Synnøve sa...

Lekkert julekort!!!
-Og tenk å få vært på kurs med selveste Tim H. WOW!
Ha en flott helg,
klem

Petraso sa...

Omg !!!!! Anne ska du på Kurs med TH Omg!!! så underbart!!!!!!!!

klem!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...