onsdag 25. august 2010

En hilsen fra hjertet....


Enda en tag...liker så godt å dekorer de litt
store tag'ene som måler: 16x8 cm.
Motivet har jeg funnet på internett...husker ikke hvor.

Båndet har jeg farget med distress ink pute spun sugar.
Det nydelige hjertet fant jeg hos kuttut.


Fikk denne nye diesen fra Magnolia i posten i går,
den må jo testes :o))
Veldig fin "dragonflyer" ...men det var vankelig å få
stanset ut hele uten å måtte ty til saksen
...vurderte å bytte den men så tenkte jeg
at det er egentlig fint med en "hel" figur under den
som er gjennomhullet....så det blir til at jeg heller bruker litt saks
om nødvendig og har muligheten til å bruke begge deler.

Teksten er fra Norsk stempelblad...ellers har jeg pyntet med
roser,fjær og blonde.

Tag'en er med i utfordringen hos
Bunny Zoe's Crafts: Vintage

Ha en flott dag alle sammen :o))
Hilsen Anne Kristine

18 kommentarer:

Guro sa...

En nydlig hilsen fra hjertet :-) Vakkert pyntet denne tagen, likte utrolig godt alle de nydelige detaljene du har fått med!
Skikkelig flott motiv også.
Herlig LO under også, digger fargene :-D
Ha en fin dag!
Klem Guro

Randi Elisabeth sa...

Nydelig, nydelig, nydelig:) Likte fargene godt, flott "øyenstikker" og den lille lappen med hjertet:)

Merete/Scrappeguri sa...

Hei,hei! Nydelig tag du har pyntet! Her inne var det virkelig mye lekkert å se!!! Håper det er greit at jeg la meg som følger...
Ha en flott dag!

VikiTikkiTavi sa...

mmm it's so sweet!

Bodil sa...

Å så nydelig den er :)
klem :)

Scrappellen sa...

Vakker tag!:)
Nydelig motiv og pynt.
Øyestikkeren ble "levende", med 2 lag synes jeg da..men skjønner hva du mener, for jeg sliter med de selv:).
alltid inspirerende å besøke bloggen din:).
Ønsker deg en koselig dag.
Ellen:)

Anne sa...

Knallekkert!
Nydelig overfylt og shabby, herlig med den krøllete rosa sløyfa. :)

❤ Kaia sa...

Nydelig tag.
HErlige farger og nydelig pyntet.
Klem fra Kaia

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekker tag!! Nydelige farger og vakkert pyntet i harmoni med bildet:-)
Fin den nye Magnolia diesen:-)
Det lille hjertet fra kuttut søtt til.
Ha en fin onsdag! Klem Laila.

Gitte sa...

Ej sikke mange skønne kort og LO's du har lave siden jeg sidst var forbi din blog.:)
Hvor er dette tags bare smukt. Du er bare så utrolig kreativ:)
Du må ha' en rigtig dejlig uge
Klem Gitte

Ann Kristin sa...

Nyydelig tag! Alt du lager er jo det :) Digger dragonflies....har en liten en tatovert på ryggen :)

Randi Th. sa...

Nydelig! Så utrolig flott pyntet og mange flotte detaljer!

Ha en fin vkveld!

-klem-

Unknown sa...

En underbar vintagetag. Vilket vackert foto, fina färger och fjärilen är såååå fin.

Ett vinnande bidrag!

Ingela Malmö Sweden

Silje sa...

Nyyydelig tag - så detaljrik og fin!

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Beautiful tag with great details!
Hugs Jacqueline

Lisbeths kort og scrap sa...

Nydelig tag! Så spennende med masse detaljer, og den diesen var riktig lekker - så hva gjør det vel da om en må fram med saksen litt, når resultatet blir SÅ flott :)
Ha en fin dag, klem fra Lisbeth

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.x

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig tag! Kjenner jeg får så lyst til å lage slike tags etter å ha sett alle de du har lagt ut den siste tiden :)
Du inspirerer med alt det flotte!

Ha en flott ettermiddag og kveld!
Klemmer fra Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...