fredag 2. juli 2010

Nyt dagen den er din....


"Nyt dagen den er din".....liker så godt dette sitatet.
Og jeg kan gjerne nyte dagen med noen jordbær også :o)) og
i tillegg med is og kaffe ...mmmm ....perfekt!

Motivene har jeg malt med distress ink, på det røde har jeg
blandet Worn Lipstick og Fired Brick.
Mønsterarkene er fra Maja Design
Tekst stempel fra Kort og Godt.

På "blondeborden" har jeg brukt punch fra Martha Stewart.
Limte på litt glitterlim på kanten av "blonden".

Laget en sløyfe av blonde og satte på et jordbær charms.

Inni kortet har jeg pyntet enkelt med tekst stempel fra KH design.
Og små jordbær stempler fra Magnolia.
Jeg har dette kortet med i disse utfordringene :
Magnolia Down under challenge # 52 : Something sweet
Papertake Weekly challenge : In stiches
Cute Card Thursday: Let's Get Fruity
Practical Scrappers : Border punches & Decorative Edge scissors
Charisma Cardz : Metal Mickey


Herlig med sommer og sol...nyter dagene ute :o))
Ha en herlig fredag og en riktig god helg alle sammen.
Klem Anne Kristine.

29 kommentarer:

MonaV sa...

Mmmmm.....jordbær, is og kaffe hørtes slettes ikke verst ut selv om det er tidlig på morran:)
Kortet ditt er nydelig og sommerlig.

Nyt den flotte dagen vi har i dag. Jeg skal på jobb, men klarer nok å snike meg ut innimellom.

Evgenia Petzer sa...

Your coloring is perfect!
and I lke all that strawberry card1

~Kjersti~ sa...

Nydelig sommerkort du har laget! Så bra motivet passer til mønsterarket! :)

Kan jeg spørre hvordan du fester blondesløyfen oppe i hjørnet?

Unknown sa...

Så snyggt! Tack för att du är med oss på Practical Scrappers! /Pia

Janne sa...

Nydelig sommerkort ☺

Lotta sa...

Vilket underbart kort.

Peta's Blog sa...

This is gorgeous! I love the paper and these images are gorgeous together! I love the inside toom you've really put alot into this card! Thanks for joining us at MDUC xoxo

Anne sa...

Woow, så flott! Herlig den blondesløyva, og lekker farging. :)

Unknown sa...

such a beautiful card...thanks for playing at practical scrappers

Scrappellen sa...

Oii oii, nå fikk jeg sommerfeeling!:)). Så herlig motiv da, og papiret var jo helmatch! Og det herlige jorbæret i den flotte sløyfen:)

Hvis dette og de andre fargelagte motivene er resulatet av 1 kurs i Distress..ja da VIL og skal jeg på det i hvertfall!!!:) Du er juo skikkelig dyktig på denne metoden, og det ser ut som du har holdt på med dette i lang tid!?
Håper du får liike stor glede av den gule kila på himmelen som vi har her idag!:).
Klem,Ellen

Scrappellen sa...

Som om ikke jeg burde ha fått med meg alt:)), så vil jeg bare si at..Jeg synes det er så fint av deg at du legger ut navnet på hvilke farger du har brukt på fargeleggingen! Gjør det litt lettere for en annen!:).
DA er jeg ferdig for idag,hehe..

Jodie from Oz sa...

Anne, Your card is gorgeous, a wonderuful choice of images, she is so sweet & you have coloured her wonderfully. A wonderful take on the challenge and thank you for joining us at Magnolia Down Under this week. hugs Jodie from Oz

3treescreations@gmail.com sa...

So beautiful! Lovely image and your paper is perfect. Thanks so much for playing at Practical Scrappers.

Deanne :)

Ingrid sa...

A real beauty this sommerqueen!
Hugs ingrid

Annette sa...

Super sødt sommerkort. Og titlen er SÅ god.

Maria Therese sa...

Lekkert kort!!!

Papirdilla sa...

Så lekkert dette kortet er!! Det oser sommerstemning av det:)

Ha en fin kveld!!

klem

Hege sa...

Så nydelig kort! Fikk skikkelig sommerfølelse av det. Nydelig pyntet på utenpå og inni. Lekker fargelegging!

Randi Th. sa...

Så utrolig herlig sommerkort dette var!!!

Ha en flott kveld!

-klem-

Heidi sa...

Utrolig lekkert kort

Anonym sa...

This is a gorgeous card--beautifully colored Tilda and strawberry! I love the papers and flowers, and the inside is so pretty too! Thank you for joining us at Magnolia Down Under!
Hugs,
April

Anonym sa...

Nyyyydelig kort:D
Må bare spørre hvor du har kjøpt det magnolia jordbæret? finner det ikke noe sted... i tillegg, er alt magnolia på forsiden også, blomstene? :)

Ordentlig sommerfølelse av dette kortet:)

Karina Beck sa...

Supersødt sommerkort.

Anne Bente sa...

Nydelig og gjennomført til siste detalj. Får skikkelig sommerfølelsen av dette kortet!

annes paperfun sa...

Tusen...tusen takk for alle kommentarene :o))

Til anonym ... jordbær stempelet finner du hos www.Magnolia.nu og ligger under "Lazy summer day's collection 2009" ligger på s. 3 og heter LZ09 strawberry.
...det er et nydelig stempel :o))
Rosene har jeg kjøpt på forkjellige steder og husker ikke hvor.
Ellers står resten av material listen i innlegget.
Lykke til håper du får tak i stempelet.
Klem Anne

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Absolute adorable! Your card is so sweet and wonderful.
Hugs Jacqueline

Pinklady 68 sa...

Et utrolig nydelig sommerkort! Herlige farger, pynt og nydelig malt motiv!!
Lekkert!

Ha en fin sommerkveld! Klem Laila.

Annie sa...

a fabulous card with cute tilda! thanks for joining us at CCT.
hugs, annie x

Meg sa...

Herlige farger og nyyydelig fargelagt stempel ♥ ♥ ♥
Veldig god stemning i dette kortet, gjennomført og romantisk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...