torsdag 22. april 2010

Noen kort...


Noen kort jeg laget til april galleriet hos Papir i Hjertet.
Mønsterark fra My Minds Eye ...bazzill French vanilla
Tekst stempel fra Heartfelt design "Du er unik"
Bak teksten har jeg en blondeserviett
Punchet ut en blondebord med Doily Lace Edge fra MS
Blonde fra Prima...tyll...og røde roser med glitter lim

På dette kortet har jeg brukt bazzill vanilla og mønsterark fra My Minds Eye
Blondeserviett og motiv fra 3ndy papir
Tekst stempel fra Heartfelt design "En hilsen fra hjertet"
Inni kortet har jeg brukt teksten "Smilet i øyet"
Og motiv stempel fra Inkido

Sola skinner her i dag ..herlig etter 2 dager med snøvær!!
Ha en flott dag alle sammen.
klem Anne Kristine

15 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig, som alltid, Anne Kristine:) Ha en fin dag:)

Marianne/skorpionen sa...

Du klarer å lage så nydelige ting uansett farger og form.
Disse kortene er intet unntak.
Likte spesielt godt det øverste kortet, det ble så flott med servietten bak stempel/sirkel.

Ha en flott dag i solskinnet :)

Klemmer fra Marianne

Unknown sa...

Wow,wow, amazing, beautiful!!!!Hugs

Anonym sa...

Открытка прелесть, очень нежная!)

Hildegunn sa...

Nydelige kort du har laget! Flott pyntet begge kortene!

Håper at du får en fin dag!
Klem

Tania Martyns sa...

beautiful!

Kort og Søm sa...

Veldig fine kort!
Hilsen Fredrikke :O)

Hege sa...

Nydelige kort du har laget! Lekkert med hvitt og rødt!

Ha en fin dag:-)

Bjørg sa...

Nydelige kort Anne,,,,,Som vanlig.

❤ Kaia sa...

Nydelige kort begge to, som vanlig..
Det øverste var jo bare lekkert...
Klem fra Kaia

Karina Beck sa...

Superfine kort. Dejlige farver.

Scrappellen sa...

Hei! Jeg er stadig innom, og synes det er greit å legge fra meg et tips om at jeg har vært her...og blitt inspirert og beundret de alle kort, LO'er og div du lager.
Her kan bare ord som vakkert, nydelig, røft, søtt..osv brukes.

etter som jeg hører fra Mona, så er du et unikum på det meste du får som "oppgave":)

Titt gjerne innom min nystartede blogg, om du ønsker det:).
Lagt meg til som følger hos deg jeg.

Ha en morgen.
Klem,Ellen

זהבית שקד sa...

Such beautifully stunning!!

Beatemor sa...

Flotte kort! Takk for inspirasjon!

Ann-Katrin sa...

Så utrolig lekre kort. Virkelig delikat med rødt. Og pynten din er så utrolig flott! God helg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...