lørdag 6. mars 2010

Et lurt smil....{DT Papir i Hjertet}


Hannah Louise har et lurt smil her :o)))
Jeg har brukt mønsterark fra BG..Beaters og Dishes
Tags som jeg har dyppet i kaffebad...tittelen er skrevet med tiny alpha og thickers.
Dryppet noen dråper med Alcohol Ink Copper på bakgrunnsarket.
Sirklene har jeg punchet ut fra Cornbread
Jeg har også malt sirklene med Clear crackle paint .


Orange overlay fra Hambly ....Memory lappen er rubons fra Maya Road
Ellers har jeg brukt knapper og orange fjær.

Så deilig med sol i dag også...skal bli godt å ta en kopp kaffe i solveggen :o))
Ha en flott lørdag alle sammen.
klem Anne Kristine

15 kommentarer:

Caroline sa...

Herlig LO:)
Stilig med cracklesirklene! :)

Anonym sa...

Så vakker LO!
God helg, klem Cathrine:)

Hildegunn sa...

Lekker Lo, flotte farger du har brukt! Det blir så sprekt med ¨blå og orange :)

Ønsker deg en flott lørdag!

Tasha sa...

This is beautiful, i love the detail
love tasha xx

Jonna sa...

Nydelig LO med en fantastisk lekker fargekombinasjon!

Anonym sa...

Nydelig fargekombinasjon! Digger det orange på denne! :)

Jeg tror jeg så deg såvidt på stempelscrap messen på Lillestrøm i fjor høst, men turde ikke gå bort til deg ;) Neste gang skal jeg nok si hei, for du virker til å være en tvers igjennom koselig dame ;)

Kos deg i solveggen!

Ruth Philps sa...

Love that colour combo...awesome smile too!!

Karina Beck sa...

Skønt layout i en lækker farvekombination.
Rigtig god weekend.

Guro sa...

Nydelig LO i lekre farger. Veldig bra bilde :-)
Klem

mettepip sa...

Så herlig Lo i virkelige gladfarger!
Oransje er så fint! Flott med alkoholblekket, og cracklepainten.
Kost deg i vårsola du også. Er jo så herlig nå! Var ute å gikk over en time med hunden her og fikk skikkelig vårstemning.
Ha en fortsatt flott helg!
klem fra
Mette

Randi Elisabeth sa...

Kjempeherlig fargekombinasjon:D Likte godt taggen og sirklene;)

Bjørg sa...

Du lager så mye lekkert Anne. Selv om jeg bare lager kort får jeg mange ideer av det du lager og masse inspirasjon,. Og til henne som skrev at hun ikke turde gå bort til deg, så kan jeg bare si at Snne er en kjempekoselig dame... HAa en fin helg. SOla skinner i Sponvika også.

Bjørg sa...

Skrev uten briller.. mente selvfølgelig Anne....

Bjørg sa...

Skrev uten briller.. mente selvfølgelig Anne....

~Kjersti~ sa...

KJempelekre farger sammen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...