søndag 3. januar 2010

Sketchy Colors utfordring # 5


Nytt åt og nye utfordringer i bloggen til Sketchy Colors og denne uken
er det fargeutfordring ...gul og rosa med innslag av bronsje .
Denne måneden er det North Star Stamps som er sponsoren.
Og vi i DT har fått noen stempler hver...teksten og swirlen er fra North Star Stamps

Jeg har brukt gul bazzill og mønsterark fra BG.
Blomster fra Prima ...sommerfuglene er en MS punch.
Tyll og blonde.
Hjerte charms er mitt bronsje innslag.

Håper dere blir med på ukas utfordring :o)
Ha en fin søndag alle sammen.
Klem Anne Kristine

13 kommentarer:

Vibeke sa...

For en herlig fargekladd!! Dette var råflott Anne:)

Ønsker deg en flott søndag:)

MonaV sa...

Spennende farger....kjempefint.

Ønsker deg en fin søndag!

Torill sa...

Hærlig kombinasjon!!! Nydelig!
Må prøve meg på denne ser jeg!
hei hopp!

Jorunns hobbyblogg sa...

rett og slett nydelig!

Jorunn

Marianne/skorpionen sa...

Så lekkert det ble! Enkelt og flott oppsett men dog nydelig.

Ha en flott søndag!
Klem fra Marianne

Maria Therese sa...

nydlig kort!!

Anne Bente sa...

total flot kort, i utrolig lækre farver.
klemmmmm

Karina Beck sa...

Flot og enkelt og dejligt anderledes.

❤ Kaia sa...

Hei, og godt nytt år.
Nydelig kort, kjempeflott pyntet.
Beundrer dere som holder koken..., jeg blir alltid så lei etter "julekortstresset".
Ha ei flott uke.
Stor klem fra Kaia

Anonym sa...

wow such great card!
Elma

having a {me} day sa...

Oh WOW! This is so beautiful. Love the colours. kxx

mettepip sa...

Så herlig dette ble Anne!
Skal se om jeg klarer å få til noe, men må si at de fargene er en skikkelig utfordring;) Ser jo at dere DT-medlemmer har tryllet frem flotte eksempler!
klem fra Mette

Lena Katrine sa...

Et stilig og sprekt kort, med lekker inside også :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...