mandag 11. januar 2010

Bordkalender 2010


Jeg trengte en kalender til mitt scrapperom og siden veggplassen
er opptatt med scrappesaker så ble det en kalender som passer i vinduskarmen :o)
Størrelsen på kalenderen er 11,5x10 cm ...jeg malte en bølgepapp med Gesso.
Selve kalenderen er reklame jeg fikk i posten.
Pyntet med tag dyppet i kaffe...gammel og ny blonde.
Knapper..bling swirl, hvit blomst og roser fra Prima

Malte med smooch gull på toppen av rosene

Fuglen er en charms jeg har satt på en pins.

Ønsker dere alle en flott start på en ny uke :o)
Klem Anne Kristine

15 kommentarer:

Torill sa...

KNALLFIN!!!!
søt og akkurat passe stor!!

Tracey sa...

stunning simply stunning
xxxx

Mette sa...

Hei Anne Kristine

Denne var lekker, passe stor og pyntet med nydelige detaljer!!Så lurt å ha alle månedene på ei side!! Jeg liker veldig godt stilen din og synes du lager utrolig mye flott!

Ha en fin dag:-)

Klem Mette

Tessa sa...

Så vanvittig lekker kalender!!

Marianne sa...

Nydelig kalender i Aksh-stil!

Ha en flott og kreativ uke!

Klemmer fra Marianne

Kylie sa...

Oh my, this is just gorgeous. Looks so vintage and the buttons are perfect.

Kylie ox

Kim Piggott sa...

Absolutely stunning!
Beautiful work!
hugs
kim x

Karina sa...

Kanonflot. Den måtte da gerne komme hjem til mig ; )

Jacqueline's Weblog sa...

Your card is gorgeous. Wonderful details, super!
Hugs Jacqueline

Brit sa...

Åh, så nydelig. Du er jo bare knallflink :)

Har noe til deg i bloggen min ;)

Kaia sa...

Den var jo bare kanonlekker.
Nydelig pyntet...
Har noe til deg i bloggen.
Takk for all inspirasjon.
Klem fra Kaia

Cathrine sa...

Helt nydelig! Wow, du er flink altså:)

Randi Elisabeth sa...

Nydelig:D Liker den romantiske shabby chic stilen din;)

Sylvi@ sa...

Wow... Den var rålekker !!!
Tenkte å spørre hvor du hadde kjøpt kalenderen men så ser jeg at du har fått den i posten. Kunne tenkt meg noen sånne ja. Kjekt med alle mnd på samme side. Den var iallefall stilig !!

文章 sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,AV女優,美女,成人圖片區,080苗栗人聊天室

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...