mandag 11. januar 2010

Bordkalender 2010


Jeg trengte en kalender til mitt scrapperom og siden veggplassen
er opptatt med scrappesaker så ble det en kalender som passer i vinduskarmen :o)
Størrelsen på kalenderen er 11,5x10 cm ...jeg malte en bølgepapp med Gesso.
Selve kalenderen er reklame jeg fikk i posten.
Pyntet med tag dyppet i kaffe...gammel og ny blonde.
Knapper..bling swirl, hvit blomst og roser fra Prima

Malte med smooch gull på toppen av rosene

Fuglen er en charms jeg har satt på en pins.

Ønsker dere alle en flott start på en ny uke :o)
Klem Anne Kristine

13 kommentarer:

Torill sa...

KNALLFIN!!!!
søt og akkurat passe stor!!

Tracey sa...

stunning simply stunning
xxxx

Mette sa...

Hei Anne Kristine

Denne var lekker, passe stor og pyntet med nydelige detaljer!!Så lurt å ha alle månedene på ei side!! Jeg liker veldig godt stilen din og synes du lager utrolig mye flott!

Ha en fin dag:-)

Klem Mette

Maria Therese sa...

Så vanvittig lekker kalender!!

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig kalender i Aksh-stil!

Ha en flott og kreativ uke!

Klemmer fra Marianne

Kylie sa...

Oh my, this is just gorgeous. Looks so vintage and the buttons are perfect.

Kylie ox

Karina Beck sa...

Kanonflot. Den måtte da gerne komme hjem til mig ; )

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Your card is gorgeous. Wonderful details, super!
Hugs Jacqueline

Brit Sviggum sa...

Åh, så nydelig. Du er jo bare knallflink :)

Har noe til deg i bloggen min ;)

❤ Kaia sa...

Den var jo bare kanonlekker.
Nydelig pyntet...
Har noe til deg i bloggen.
Takk for all inspirasjon.
Klem fra Kaia

Anonym sa...

Helt nydelig! Wow, du er flink altså:)

Randi Elisabeth sa...

Nydelig:D Liker den romantiske shabby chic stilen din;)

Sylvia sa...

Wow... Den var rålekker !!!
Tenkte å spørre hvor du hadde kjøpt kalenderen men så ser jeg at du har fått den i posten. Kunne tenkt meg noen sånne ja. Kjekt med alle mnd på samme side. Den var iallefall stilig !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...