mandag 30. november 2009

Blått julekort....{DT Inkido}


Bakgrunnen til dette kortet laget jeg med Distress ink faded jeans og broken china.
Link til hvordan bakgrunnen lages fant jeg i bloggen til Tim Holtz
Stemplet med det nydelige snøstjerne stemplet fra Inkido rundt kanten
og embosset med Frost.
Swirl ...noter og tekst stemplet er også fra Inkido.
Rosene har jeg embosset med Frost ...snøstjernen er spellbinders
som jeg har embosset med klar UTEE


Inni kortet pyntet jeg enkelt med rester fra bakgrunnsarket
og teksten "Glade Jul" som også er et stempel fra Inkido.

Snøstjernene er punch fra Martha Stewart.


Ha en flott start på en ny uke :o)
klem Anne Kristine

12 kommentarer:

Lena sa...

Her var det utrolig mye fint! Du er kjempeflink. Hit kommer jeg gjerne tilbake :)

Karina Beck sa...

Meget smukt og elegant. Det må jeg også lifte ; )
God ny uge til dig.

Aina sa...

Åååååh, så vakkert! *sukk*

Marianne/skorpionen sa...

Åhh..så vakkert!
Nydelig og stemningsfult kort.

Ha en flott dag :)
Klemmer fra Marianne

Unknown sa...

gorgeous!!!

Pia sa...

wow så smukt kort, lækre farver og så nydeligt dekoreret. Du må have en dejlig aften
knus Pia

Karine sa...

Dette var et nydelig kort! Kan du si litt mer om hvordan du har laget bakgrunnpapiret?
Trine

mettepip sa...

Åh, dette var utrolig lekkert! Nydelig bakgrunn du har lagd. Så flott med embosing både av snøkrystaller og roser!

Linda Brun sa...

Kjempeflott julekort. Likte godt embosingen på rosene...lekker....

Annette sa...

Hvor er det bare fantastisk. Enkelt og alligevel fyldt med masser af flotte detaljer. Elsker farverne, rigtig flotte vinterfarver.

God dag,
Annette

Trudy sa...

Ohhh, what a sweet and wonderful!!!
Beautiful colours and cute image.
Hugs Trudy

Scrappegal sa...

Nyyyydelig!!! Jeg har sikkert spurt før, men vet du hvor jeg kan få fatt i Frost fra Inkido?? Jeg finner det ikke hos papirihjertet..... Pluss det stempelet du har brukt i hjørnene....??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...