fredag 30. oktober 2009

sukkersött utfordring # 59

Fredagens utfordring hos sukkesött er :
Lage et kort med motiv delt inn i 4-9 inches (1 inch = 2,5 x 2,5cm)
Og ukens sponsor er fra
Else Irene Meling

Det ble et nytt julekort....fant dette nydelig englestemplet
fra Stempelglede som passet til 9 inches.
Etterat jeg hadde stemplet motivet så malte jeg over
med Multi meduim ...fikk en fin overflate på trykket
Stjernen er en QK dies som jeg har malt med shimmerz.
blomstene er også malt med Shimmerz
Juletreet er chipboard fra Melissa Frances
Kanten rundt motivet har jeg også malt med shimmerz Gold Glimmer

Pyntet kortet enkelt inni og bruke noen av mine nye spellbinders.
Mønsterark fra Ladybug &Friends

Og nå har jeg endelig fått mitt personlige stempel :o)
også stemplet med Järnek fra Inkido

Ønsker dere alle en flott helg og uke :o)))
Vi "ses" neste uke og takk for at du stikker innom her!
Stor ferieklem fra Anne Kristine

16 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflott julekort - så nydelige stempler og pynt du har brukt!
God helg! Klem, Hege

Aina sa...

Helt fantastisk nyyydelig!

tanja sa...

hi its great looking card love the layout of it and picture looks at a tile by by tanja

Marianne sa...

Nydelige lyse farger, og et utrolig delikat og lekkert julekort!
Ha en flott helg!
Klemmer fra Marianne:)

Kort og Søm sa...

Dette var et helt spesielt nydelig kort!!

Fredrikke :o)

Mariannes gjenbruk sa...

Mydelig kort Anne!! God ferie ;-)

Pia sa...

super lækkert kort og flot med motivet og de sarte farver. Du må have en rigtig god uge under sydens palmer.
knus Pia

Paper Paradise sa...

You create some amazing thigs. This is just SO classy!
Sue x

CFLanger sa...

Wow! This is SOOOO beautiful! Lovely work!

Carola / Calle sa...

Hej Anne Kristine!

Hoppas du tar kontakt via email. Min address är taapaAThotmail.com (AT=@)

h. Carola

Anonym sa...

WOW Anne!!! Lekkert, lekkert, lekkert!!! Nydelig motiv, farger, pynt.. ja utrolig lekkert!!
klemmer fra ida:o)!

milli sa...

*Sukk* Dette julekortet er bare helt nydelig, Anne!!
Så fine duse farger og søtt motiv!
Håper du koser deg på ferie!

Klem fra
Camilla

Randi Elisabeth sa...

Nydelig julekort:D litt "eksklusivt" i fargene synes jeg;)heldige de som får det:-)

А@A sa...

Hello Anne\
Very gorgeous work. I'm big fan of yours.
I would like to ask you couple of questions. Please could you email me on anutkiniglazki@hotmail.com
Thank you
Anna

Marianne/skorpionen sa...

Så vakkert dette var! Så sarte og nydelige farger.

Gratulerer med personlig stempel - det var flott :)

Håper du har det bra og ha en fin uke :)
Klemmer
Marianne

mettepip sa...

Så lekkert julekort i hvitt, - virkelig stilig!
Ha en flott uke!
Klem fra Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...