mandag 12. oktober 2009

Julekort...{DT Papir i hjertet}


Et julekort til :o) ....laget dette til oktober galleriet til Papir i Hjertet
Jeg har brukt ..Gran Rosa... noteark.. og stempelet julepost fra Inkiodo.
Gammel bokside....Roser og en knapp
blonde fra prima
Motivet har jeg funnet på internett og malt med Gold Glimmer rundt kanten

Julepost har jeg stemplet på en bit brun papirpose og svertet rundt kanten.
Også malt med gold glimmer på rosene...

Vi har hatt en flott helg og det er så koselig når
barna kommer hjem og vi kan være samlet :o)

Jeg har vært veldig dårlig på å kommenter i blogger i det siste...
kommer sterkere tilbake....
Ha en flott dag alle sammen og takk for at du stikker innom her :o)
Klem Anne Kristine

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ikke si annet enn... VAKKERT <3

Britt-Inger sa...

Hej.
Så vackra alster du gör, helt otroligt.
Ha det gott.

Maria Therese sa...

som altid nyydelig!

Camilla sa...

For et vakkert julekort! :)

Marianne/skorpionen sa...

Vakkert vakkert :)
Nydelig med gold glimmer (noe jeg tror jeg ikke har *sjokk* )

Ha en flott dag!
Mandagsklemmer fra Marianne

Anonym sa...

Såååå vackert kort!!!

Har du funderat på min förra kommentar? Om du vill ta emot en KAOS från mig? Skulle vara glad om du ville ta emot den, maila mig:
linda.horn@bredband.net

Kram

Paper Paradise sa...

Beautiful as always!!!!
Sue x

❤ Kaia sa...

Dette var rålekkert !!!!!!
Klem fra Kaia

Anne Bente sa...

åh...... du milde såååå smukt.
klemmmmmm

Gitte sa...

Hvor er det kort utroligt smukt. Det stempel er super flot:)
Du må ha' en rigtig dejlig uge.
Klem Gitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...