torsdag 6. august 2009


Et lite søtt kort i dag :o) ...måtte teste de nye punchene
jeg har fått fra Martha Stewart.. ...syntes de var kjempefine
og passer til å bruke hele året selv om de heter "Holidays".
Og veldig enkle å bruke bare lese bruksanvisningen først
"kremt" ....noe jeg ikke gjorde så det ble litt feil den første testen...



Mønsterarket jeg har brukt er fra Imaginisce.
roser fra Prima
Sommerfuglen er fra Karen Marie klipp
og den søte piken er et glansbilde....

Liker godt teksten på dette stemplet fra Ladybug & Friends
og sender det til dere alle med ønske om en fin dag.
Klem Anne Kristine

11 kommentarer:

Carina sa...

For et søtt kort du har laget :)
Koselig å bruke gammelt glansbilde på kortet.

Og for noen lekre puncher :) Tror jeg må sette de på ønskelista.

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)


Klem Carina

Anonym sa...

Hei!;D
Kjempe flott kort, herlige puncher;D
Klem Ida:o)

Broggis sa...

Føles som en evighet siden jeg har sett deg!!!
Håper dagene er snille mot deg, og at livet er bedre.

Jeg bare elsker jo det du lager, og ser med glede mot høsten som kommer med mye insirasjon fra deg.

Diger klem til deg, og håper vi sees snart!

Kristin Langnes sa...

Så lekre de punchene der også var...du og du... Begynner å få litt samling med MS-puncher selv, men trenger jo stadig fler...

Kari sa...

Kjempesøtt kort! Og der hadde du et par MS-puncher som har gått meg hus forbi :-)

Marianne/skorpionen sa...

Så søtt kort :)
Lekker punch og nydelig glansbilde.

Klem
Marianne

Stella sa...

Jag är väldigt dålig på att lämna kommentarer i bloggarna jag besöker, men nu måste jag för jag börjar känna mig ganska skyldig... Jag tittar nämligen in i din blogg dagligen och hämtar massor av idéer och inspiration!
Jag liker så hur du använder färg och mist och leker loss samtidigt som du har en så fin, romantisk stil!
Tusen tack för all inspiration!

Mariannes gjenbruk sa...

Flott kort;-) og den puncheren så jo genial ut!!!!!

Anonym sa...

Så utrolig søtt kort!! og den nye punchen din? Vel... sikle-sikle-sikle! Aldeles vakker!

Vibeke sa...

Så kul den punchen var!! Stilig!! Et alldeles nydelig kort du har laget Anne:)

Pia sa...

super nydeligt kort Anne Kristine, sååå flot med kanten rundt, uhhh nu får jeg jo nye behov igen. Du må have en dejlig fredag, her skinner solen fra en skyfri himmel og det bliver meget varmt.
knus Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...