fredag 30. januar 2009

Sukkersött Utfordring # 26 Ett Trykk


Så fort som ukene går! Ny fredag allerede og ny utfordring hos sukkersött
Denne uken fikk vi i DT en flott pakke fra stempelbladet Ett Trykk. Tusen takk!

Her er oppgaven fra Ett trykk:
Lag et bursdagskort hvor datoen er et sentralt pynteelement på kortet. Ekstrautfordring: Inkluder et gavekort.

På dette kortet har jeg brukt papir fra Chatterbox og noe restepapir.
Et journal ark fra MM journal book
Utklippskort fra Ett Trykk og alle tekstene
jeg har brukt er Rubons fra Ett trykk.
"Mars" er et stempel ...og så fra Ett trykk
Blomstene er fra Prima og jeg har tatt litt lilla glitterlim på den store blomsten.
Brukt punch på blomsten med tekst og dyppet denne i beeswax


Her ser du gavekortet....pyntet med lilla bånd og gammel bokside

"Hurra for deg..." er rubons som jeg har overført på et bånd.

Glemte meg helt bort sist uke da vi skulle pynte innsiden også...
så da har jeg gjort det denne uken....bruker alltid å pynte innsiden men
gjør det når jeg vet hvem jeg skal gi kortet til ....
Hva som "passer best" for den jeg skal gi det til :o)

Ønsker dere alle en flott fredag og håper mange vil være med på ukas utfordring.
klemmer Anne Kristine

12 kommentarer:

Torill sa...

Dette er bare så utrolig lekkert! Du er en utrolig kreativ sjel!!
Ønsker deg en utrolig flott helg!

Åshild sa...

Jeg bare klemmer litt, jeg... de gode ordene har jeg liksom brukt opp her inne før :) Du, asså...

Ha en fin helg, Anne!

Klem

milli sa...

For et nydelig kort! Jeg ble helt betatt av den vakre blomsten på forsiden, utrolig fint sammensatt!

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klemmer fra
Camilla

Pia sa...

Hvor er det et lækkert kort med så mange skønne detaljer og dejlige stempler, supert. Du må have en dejlig fredag.
Knus Pia

Karina Beck sa...

Det er så fine ting du laver.
God weekend.
Kram Karina

Hanne sa...

Hva du kommer på, Anne - jeg imponeres stadig vekk! Så god idé å putte de lappene oppi en lomme, og alle de lekre detaljene... kanonflott! masse inspirasjon å hente her...

Ha ei flott helg!
Klemmer fra Hanne:)

Mariannes gjenbruk sa...

Det er alltid en fryd å titte i bloggen din Anne ;-) Nyyydelig kort - men datoen var feil !!!!Måneden riktig....Kleeeeeeeeeeem

Alina sa...

Very beautiful card, Anne Kristine, I love the details and the colour combination! Gorgeous!
Hugs, Alina

Vibeke sa...

Helt utrolig flott Anne!!:)

God helg til deg og dine:)

Heidi sa...

Skikkelig fint kort.
Så mange herlige detaljer

Maya sa...

Vakkert,Anne Kristine!!
Og du å du for en lekker innside!!
Ha en flotters søndag,
klem fra Maya :)

Gitte sa...

Ejj hvor er det et skønt kort. Lækker kontrast farver du har brugt. Mums dine detlaljer er skønne. Det ser godt ud med rub-ons på båndet.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...