torsdag 4. desember 2008

Årets siste bringebær :o)


Har holdt på med denne noen dager og klarte å bli ferdig i dag :o)
Laget til en utfordring hos ScrappeMania Evalicious ...vi skulle lage minst
3 hjemmelaget blomster og de skulle være i minst 3 lag med forkjellige materialer.

Denne blomsten er laget av tapet, bokpapir og krymp plast . Jeg har først stemplet på
krymp plasten med blomster stempler fra TreL.no og så krympet plasten.
Journal stemplet fikk jeg i pakkekalenderen fra Papir i Hjertet :o)

Denne blomsten er laget av muffins papir som jeg har svertet med peeled paint
og malt med crackle paint shabby shutter etterpå.
Den brune sirkelen er plastikk som er klippet ut fra en isboks lokk.
Til sist er det snurret hyssing med lim i en sirkel.

Her har jeg laget en blomst med stoff og en plastikk bit fra isboks lokk
og en knapp på toppen med hyssing i.

Den røde blomsten er først en sirkel med kartong,
bobleplast som er malt med litt rød akrylmaling
og til sist en filt blomst som jeg har klippet ut .
Den andre blomsten er en gardin bit som er klippet i sirkel
et mønsterark og til sist en pynteknapp i metall.

Tags som har fått et lite bad i kaffe :o)
Blomstene er fra Prima og fått litt glitterlim på.

Fet Kursiv
Tekstfarge
Kobling
Venstrejuster Midtstill Høyrejuster Rette marger

12 kommentarer:

Karina Beck sa...

Super Flot LO. Kan rigtig godt lide din hjemmelavede pynt. Tak for inspirationen.

Anne Bente sa...

åhhhh igen såååå flot, og hvor er de gode dine blomster,uha lave 3 forskellige det må ikke være nemt, men selvfølgelig klarede du det bare såå flot.
knusssssss

Gitte sa...

Jeg er igen dybt imponeret over dit LO. Nogle rigtig flotte blomster du har lavet. En skøn farve samsætning. Noget lækkert papir.
En masse dejlig inspiration du har givet fra dig. :)
Forsat dejlig 4.december.
Knus Gitte

Minelly sa...

de ble råkule de blomstene dine:))
Lo`n var nydelig!
Klem:)

Torill sa...

Så nydeligLO!!! Elsker de fargene du har brukt!!!
Og værsego - bare ta den tittelen!!! Den er der ute for alle:-)
klem

milli sa...

Åh, denne layouten er full av stemning!
Du har laget så utrolig mye fint siden sist jeg var innom bloggen, er helt overveldet jeg!
Barnebarnet ditt ser ut som en veldig aktiv liten jente, sikkert veldig morsom å ha med seg ut på tur!

Klemmer fra
Camilla

Hanne sa...

Fantastisk flott! Du bruker så masse spennende materiale i LO,ene dine. Muffinspapir var jo smart!

Ha en fin helg!

wendela sa...

this is sooooo beautiful!!!

Pia sa...

IGEN ET SUPER flot lo og igen med kanon flotte farver og detaljer.
Knus fra Pia

Anonym sa...

This is very beautiful.Your flowers are amazing.You inspired me.

inger synnøve sa...

nok en lekker LO ifra deg.jeg syns det er så bra når du tar detaljebilder,får da se skikkelig på det som er det spesielle og helt unike på do\ine LOèr.
nydelig:):)
klem ifra inger synnøve

Cecilia sa...

underbara blommor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...