tirsdag 2. desember 2008

Et par LO'er...


Dette er det første utkastet jeg lagde til LSS
men syntes det ble litt rotete så det ble ikke denne jeg leverte.
Blomsten her har jeg klippet ut av en pappbit ..malt med crackle paint
og litt Diamond glaze rundt kantene på kronbladene.

Bladene er også klippet ut av en pappbit og malt med akrylmaling
tatt Crackle accent over.

Her har jeg laget en liten tag"bok" som jeg har
skrevet litt hva Hannah Louise er opptatt av om dagen.

En enkel vinter LO
Har stemplet med et snøfnugg stempel og embosset
med hvit embossingpulver.

Takk for alle tilbakemeldinger og ønsker dere en flott tirsdag :o)

12 kommentarer:

Torill sa...

Så flotte LOer!
Likte så godt den vinterLOen!!!
Knallflott!!!

Pia sa...

Super flotte loer, jeg synes ikke det første er rodet, det er så nydeligt jeg elsker at der er mange detaljer og du har altid så mange teknikker i brug. Du må have en rigtig god tirsdag.
Knus fra Pia

Desirée sa...

Skikkelig fine LOer! Moro og flott kalender til Casper også, det var jo en ide med kalender til dyra våre også :)

Ha en fin førjul!

Klem fra Desiree

ninabakke sa...

Nydelige LOer :D

Anne Bente sa...

åhh..... alt du laver er bare sååååå flot, utrolig kreativ du er.

knusssss

Gitte sa...

Nogle super skønne LO. Det første har mange lækre detaljer på. Jeg kan godt lide opsætningen i begge dine LO's. Det andet er super flot i farverne til et skønt vinterbilled. Jeg er vild med din stil, den er super flot gennemført. :)
Du må ha' en dejlig 2. december.

Karina Beck sa...

To superflotte LOer. Hvor ser det godt ud med den pink og grøn sammen.

Beate sa...

I really love the flower you did with the crackle paint and the diamond glaze. I use both, but have never used them on the same item. I love the look you achieved.

Annette sa...

Beautiful creations, I love how you distress things, just gorgeous!

Sue sa...

Wow your blog never fails to inspire me, I have left you a little award on my site as a thank you xx

Alina sa...

Beautiful LO's, Anne Kristine, amazing details, I like them very much!
hugs, Alina

Nikki sa...

Hello from France
(Sorry for my English)
Your LO is beautiful, fantastic, I love it !!!
See U
Nikki (Http://cheznikki.free.fr)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...