lørdag 4. oktober 2008

Utfordring # 1 i bloggen til Ett trykk





Fikk laget 2 kort her på formiddagen :o)
Utfordringen var å lage kort i hvitt/lys beige papir og stæsj ...
Bryllupskortet er papir fra Bazzill sin nye wedding paper.
stemplene fra Kort & godt. Bånd og bling . Prima blomster.
Julekortet er restepapir fra Vibeke Spigseth nye juleserie.
Motiv stemplet er fra Papirloftet. Blonder og hyssing. (håper hyssingen ikke er for mørk beige)
Tatt litt glitterlim rundt stempelmotivet som er stemplet med walnut stain.
God jul stemplet er fra KH design og det har jeg embosset med clear embossingpulver.

14 kommentarer:

anne bodil sa...

Nydelige kort!! lekkerst med så lyse farger.

Ha ei god helg!!

WencheP sa...

Nydelige kort begge to. Lekkert med så lyse farger!

Pia sa...

Wow hvor er det smukke kort begge 2

Unknown sa...

ÅÅÅ så lekkert!!!
Så nydelig du hadde løyst denne oppgava!
Klør i fingrane til å prøve eg også!

klem,
Jorunn

Renate sa...

Noe så utrolig vakkert som det bryllupskortet.
Du er bare helt utrolig dyktig.

Ha en super helg min venn.

Klem Renate

cathrineangelica sa...

kjempe fine kort:)

Daniel August sa...

Fy flate.. sitter her og jobber jeg og.. men jeg ble bare SÅ misunnelig på det julekortet ditt!!

Jeg skal legge ut kortene mine på slutten av dagen, når alt er ferdig..

Ta en titt innom da vel.. ;P

Hehe

Mvh
Daniel

Unknown sa...

wow...., nydelige kort..., likte spesielt godt bryllupskortet; så elegant og lekkert... :O)

xoxo

Camilla G sa...

Så nydelige kort. Bryllupskortet er bare perfekt, hvitt, rent , enkelt og lekkert! Og stempelet ser ut som et must =)

Anne Bente sa...

wawwww, de var bare total flotte begge 2.

Maya sa...

Nyydelige kort til utfordringen Anne Kristine!
Så nyydelig det treet og ikke minst brudeparet!
Lekkert!

Klem fra Maya :)

Christel (scrappeberta) sa...

OI dissa va lekre!ururlig flotte ark du har brukt på d første korte!!

Hanne sa...

Fantastisk vakre kort, Anne - så lekre at oioioi - og utrolig imponerende at du lagde dem så fort!!!

Klem fra treg trønder :)

Linda S. L sa...

nydelige lekkre kort!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...